lördag 12 januari 2013

Så svårt det måste vara ibland , tyvärr


I går kväll när jag skulle skriva på min blogg, så var det bombstopp
kan man säga. Jag tyckte att jag skriver ju jämt om mina TV-program.Jag var så upprymd efter På Spåret, visst är de duktiga.
Bilden jag satt in är ju Karin Larsson hemma på Sundborn.
Har nog haft med henne förut, men jag känner bara så skönt när
jag ser henne, vid sin skrivar-plats. Där avlastade hon sig , och berättade om sina bekymmer,och glädje ämnen med förstås.
Visst är det konstigt här hade jag tänkt haft med bild från
min skrivar-plats. Men tyvärr de bilderna kommer inte fram.
Jag säger som Maj Berggren, ibland förstår man inte alls denna datavärld.. Eftersom vi haft våra bloggar lika länge, så följer jag 
alltid hennes trevliga blogg. Jag har alltid läst Bromans bravader
med, hon skriver så härligt. Jag blev så snopen kollade på hennes
Rådjur som går precis utanför hennes fönster där hon bor . Nästa
dag när jag kollade var hamnade vi då, jo i Dubai. Visst är det roligt med våra äventyr.
Så intressant, mycket fina bilder att se på. Det blev ju en blogg
i alla fall, fast om andra bloggar,men man skall väl ge med sig
när man tycker något är bra. I kväll måste jag samla mig till
Stjärnorna på Slottet, måste kolla vad som hänt med mitt skrivbord.
ha det så bra,alla mina vänner. Vi ses i kväll igen absolut!!!!

3 kommentarer:

  1. Gomidda' Hajan! Ja käre nån om datorn krånglar så fattar inte jag mycket det kan jag lova...Bara ta i trä så inget händer:) härlig bild minsann..ser såå mysigt ut där hon sitter på Sundborn! Hoppas datan inte krånglar mer nu,eller blogger kanske rättare sagt:) Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej på dej! :o)

    Vad det är mycket krångel här i blogglandia just nu. Jag fick byta webbläsare för att kunna lägga in bilder. Ofta går det inte att skriva kommentarer heller. Ser att det är problem med både det ena och andra.

    Hoppas det löser sig för dej. Även om du inte fått in bilden tycker jag det du skriver är så fint. Du fångar verkligen hur det kan vara en helt vanlig vardag. Ibland är det upp och ibland ner. Som livet är helt enkelt.

    Jag ser också fram emot kvällens stjärnor på slottet. Tycker årets upplaga är jättebra. Ibland får man skratta hejdlöst och ibland blir man både rörd och tagen.

    Ha en fin helg!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Har du krångel med datorn? Du kan ju göra blogginlägg, eller är det något annat som strular.
    Har precis gjort klart mina rullader och dom ser gör goa ut.
    Ha en bra dag nu åker datorn undan för snart kommer gästerna.
    Kram

    SvaraRadera