tisdag 8 januari 2013

Nu tjejer så kör vi, utlottning

3
Här har Ni  mina vinster till tävlingen.Äntligen är jag igång,det
är inga märkvärdiga vinster, men andvändbara för alla.
Nr 1 är 2 frottehand-dukar + en doftgrej.
Nr 2 är en rostfri tvålkopp, med en Maja-tvål i.
Nr 3 har Ni en Molly-tvål med doft grej till.
Dragning på detta bliver  den 1 Februari. Rösta på nu , dragningen
får jag hjälp med, av någon anhörig,så allt skall gå rätt till.
Oj vad jag är glad att man kan få med sina bilder nu. Vi har haft
körlektion i eftermiddag här, och som väl var,det var inte svårt.
Nu får man hoppas på Google Chroom att det funkar i fortsättningen. Vädret har bara varit sk-t i dag, snöregn eller vad man skall kalla detta som kommer uppi-från.
Nu skall jag göra mig en god smörgås, och ett glas öl till. Det måste
ju firas att man äntligen är uta på banan igen.
Ha det så bra nu hörs vi snart igen, fick lägga till nr 3 efteråt
men det funkar visst det med.Man lär så länge man lever.


26 kommentarer:

Rigmor sa...

Oj...spännande med tävling!! Men du...jag har ofta problem med att komma in på din blogg, det står typ att bloggen tyvärr inte är tillgänglig för tillfället. Kanske när du uppdaterar, men har aldrig varit framme för det förr på någon annans blogg.
Bra att det fungerar med dina bilder igen, annars hade jag ju inte sett alla dina fina vinster...*blink, blink*...
Ha en fortsatt bra kväll!!
Kram kram

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Hajan! Åh guud så sköj med tävling! Behöver vi inte göra nåt?..JAG vill gärna vara med iallafall...Kram ♥ Gunilla

Mamma:C Gubbe sa...

Det var ju rätt lätt att få dig att köra upp för Chrome, men jag gillar det inte *s*

I min datorvärld är det likvärdigt med att Åka till Rejmes för att köpa en Volvo med en Skodamotor i !

Att man ska byta istället för att laga finns egentligen inte i min värld, jag kom ju runt problemet åt Mamma C, men för en Svärmor med några år på nacken och med tidigare datorvana i klass med Dator som tog upp ett helt rum och hålremsor, så förstår jag att det kan bli lite konstigt när det inte funkar som det alltid har gjort. Så hoppas nu bara att du får flyt på bägge dina webbläsare *leR* annars vet du ju nummret till "datorsupporten"

Är jag med i tävlingen nu med detta inlägg eller skulle man prestera mer för att få en lott i tävlingen ?

Ok jag får väl läsa genom allt en gång till, så får jag nog klart för mig hur tävlingen går till.

Förrexten alla ni som läser "Vardagsprat" visste ni att "Hajan" (Vardagspraterskan) är nästan 82 år !! Inte många Bloggare som är i den åldersgrupp.."Tufft"

Anonym sa...

Kan tillägga att hon fyller år i maj. Denna härliga 82 åring. Är jag också med i tävlingen nu eller ska jag göra nått?

Ann

samson sa...

Vad kul att du fått ordning på dina bildproblem
jag är gärna med i utlottningen
och vist är det härligt med äldre bloggdamer
ha det så bra
maggan

Viola sa...

Vad roligt men jag avstår till de andra..brukar aldrig var med på tävlingar och har inga själv heller :) så lycka till säger jag till alla som deltar, hoppas du haft en bra dag...riktigt skitväder vi har igen..är en resa det att gå ut med vild Malte i halkan, kram

Mamma C sa...

Vad bra att allt är i sin ordning igen för dig. Jag vill gärna var med i din tävling.
Puss

Katta sa...

Vad bra att du fått ordning på bildöverföringen hade ju själv samma problem. Klart värt att fira med en tävling. Och du vad gott det lät med en smörgås med ett glasöl till själv ska jag nog ta mej en kvällsmacka nu med, kram Katta

Bella sa...

Nu var det längesen jag tittade in här, har inte suttit speciellt mycket vid datorn sen innan jul, haft fullt upp med att vara ledig!
Vad kul med en tävling, fina priser också, jag är gärna med och tävlar!

Föresten tänkte jag skulle skrivit på ditt tidigare inlägg ang tv-program och att du tycker du låter som en program nörd. Måste säga att jag fullkomligt älskar dina små recensioner kring tv-program!!:) Alltid lika härligt att läsa om, plus att om jag själv skulle missat någon av programmen så kollar jag in hos dig för uppdatering!

Kram Bella

Maria sa...

Jo de är ju bra när allt funkar som de ska.

Jag är gärna med i din utlottning, jätte fina saker.
Tar med en bild å länkar tillbaka till dig.
Ha de gott/kramen

Gry Karlsen sa...

Å så masse fint! Jeg er gjerne med på din utlodning. Husker at jeg kjøpte en Maja såpe når jeg var på Mallorca som 18 åring... Tror den var sort da med en senjorita på...
Husker at den duftet så godt! :)
Håper mange melder seg på!
Ha fine vinterdager!
Stor klem fra Gry :)

Anki sa...

Så bra att du är igång igen... och så himla kul med en tävling!
Ja, tack... jag är gärna med på utlottningen av de fina vinsterna :)
Ha det gott!

Evashusotorp sa...

Klart jag vill vara med på din utlottning med chans å vinna fina priser.
KRAAAAAAM
Eva

Rosa i huset i vitt sa...

vill gärna vara med i din tävling
kram Rosa

Äppelblom sa...

Vad skådar mitt öga - en TÄVLING!
Så fina priser! Klart jag vill pröva lyckan hos dig min bloggvän.
Kram och god natt!

Britta sa...

Vill gärna vara med på din utlottning!
Ha en bra dag!
Mvh Britta

Majberggrens's Värld sa...

Såå trevligt med tävling! Och inte behöver jag göra något särskilt, eller hur?
Klart jag vill vara med och håller tummarna för Fru Fortuna hittar min lott. Kram så länge/M

Black Iris sa...

Självklart vill jag vara med. Jag tycker du har riktigt fina vinster..

Kram Maidi

Cajsas Faster sa...

Här är en till som är med:)

Bra gjort att blogga i din ålder. Min mormor som är 96 säger att hade hon bara kommit på lite tidigare hur "inne" det skulle bli med www som hon säger, så skulle hon ha lärt sig det då. Men nu orkar hon inte riktigt.

Ha en bra dag, Marie

Nyanser av vitt sa...

Hej
Jag är gärna med i din fina utlottning.
Kram Agneta

Tummelisa sa...

Jag är gärna med i Din tävling.
Kram Tummelisa

Carina Sjölund sa...

Klart jag vill vara med i din tävling!
Älskar sådana :)
Kramen♥

Susanne sa...

Jag är gärna med om utlottningen av dina grejor.
hälsar Susanne

Vardag och flärd sa...

Fina vinster har du, jag vill gärna vara med i din tävling!
Ha det fint!
Kram Eva

Yvonne Blom sa...

Så kul med en utlottning!
Ska bli spännande att se vem som vinner.
Kram Yvonne

Stolpås Gård sa...

Fick tips om utlottning här från dottern din!
Klart vi vill vara med =)
Men ska vi inte göra nåt med?
Kramar från Stolpås