onsdag 30 januari 2013

Kock o h o j , verkar inget s k o j

Hur är det med nerverna på er Kockar, Ni var så spända. Hon som hade förtur från förra veckan, hade ju valt den här maträtten som en bonus. En Marokansk rätt, var det så klokt ?Jag undrar det, ja
 Det var ju speciellt i kväll för det skulle ju åka ut en, så är
ju tävlingen upplagd. Jag kände med dem och de ostekta låren.
Jag har aldrig fixat en musselsoppa, vi tycker inte om den rätten
över huvud taget.De hade ju inte kokt denna soppa förut, så jag
tyckte de var väldigt duktiga. Men jag är ju inte i Juryn ha,ha.
Här är Siri som vann förra året,det är bara Bastkjolen som fattas.
Fy så elak jag kan vara Puh, men Siri är ju med överallt nu i
morgon programmen,och de som går på kvällen med, Bingolotto
Jag tyckte den var bäst förra året som kom tvåa..
Nu till kvällens bedrifter Nu är det spännande, för alla där.
Här ett par svar på kommentarer till mig,det är inget fel Alingsås.
Men de fick lämna alla sina kompisar där, och fick flytta till Alingsås. De kom från Stockholm det är lite skillnad.
Kan nog kännas lite konstigt. Sen skall jag berätta att jag heller inte
haft några syskon,och saknat det. Precis som Du sa i din kommentar. De får ha hur många barn de vill, jag lovar jag skall uttrycka mig annorlunda så att Ni inte tröttnar på den griniga
käringen. Hurra för Barnrika familjer, Puss och Kram, på Er.

2 kommentarer:

  1. jaha vi kollade inte på samma program igår,ser jag
    mat program gillar jag inte att se är väl för att jag inte tycker om att laga mat
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Kikar in och Önskar dej en fin Torsdagskväll
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera