söndag 6 januari 2013

Jaha,, så har det åter gått en dag igen

Så spännande för att se om man får tag i sina bilder. Men inte ännu
men enligt min måg så skall det vara i tagen med detta.
Måste ju skriva om den underbara timmen tillsammans med
stjärnorna. Lill  Babs värdinnan denna gång, vilken fräsch kvinna
utanpå,sen vet ju bara hon hur hon mår inuti.
Hon är ju 74 år i alla fall,hon är faktiskt vacker. Men vi som kommer i håg, vet ju hur vacker Barbros mamma var som gammal.
Jag har alltid gillat detta programmet, utom när Börje Ahlstedt fick'nippran och blev så otrevlig mot Peter Harryson. Eller när
Jonas Gardell inte ville spela fiol. De munhöggs ju lite Kerstin Dellert och han, men är ju goda vänner nu,efter vad jag läst.
Det tillhör ju sådana här möten, alla kan ju inte passa varandra.
Det var en trevlig lördag,sen Mamma Mia, vilken härlig musik
De har fixat. Men jag kommer ihåg när de började,det var precis som De var för bra. Kunde man hitta något att klaga på gjorde de det som ville. Men det har ju visat sig att vi hade bra smak som
älskade dem.Nu älskar hela världen dem, så fint.
Något som är fint med är Ni alla bloggvänner, som skriver så rart och fint hos mig,om Ni visste så glad jag är åt det.
Ha,ha jag låter som en program-ansvarig nörd. I kväll bliver det
Så skall det låta, där är två flickor med som jag tycker mycket om.
Charlotte Perelli och Pernilla Wahlgren, konstigt där är det oxå
många som har förutfattade meningar om dem. Men det får stå för
dem. Hinner jag och orkar skulle jag vilja seTrettondags-Caprice
med O D kören, där är oxå Elin Rombo,Ola Salo och Henrik Dorsin. Det brukar var skönt att lyssa till.
Nu bryter jag för en kaffepaus.

7 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Gillar Lillbabs ..hon är så naturlig ..hon är som hon är ingen tillgjord diva utan hon är enkelheten själv och så kärvänlig
kram Rosa

samson sa...

Lill-Babs har alltid varit en favorit och förebild för mej
Hoppas din har rätt om bilderna
ha det så bra
maggan

Rapport till Vänfors sa...

Hallå tjejen:)
Problemen med bilderna ska tydligen åtgärdas om man byter webbläsare. Mozilla Firefox eller google chrome. Själv har jag Mozilla Firefox och jag har inte haft några problem. Flera andra som installerat det har fått ordning på sina bilder.
Kram Annika

Evashusotorp sa...

Ja du, Lillbabs är verkligen folkkär och härlig.
Ha en fin kväll
KRAM

Anki sa...

Trist att det inte har ordnat sig med bilderna än... vad har du för webbläsare? Om du inte redan använder Google Chrome, så kan du testa den istället. Jag har både Chrome och Explorer på min dator och med Explorer funkade det inte, men med Chrome gick det bra att lägga in bilder.
Tittar på "Stjärnorna på slottet" - ett väldigt bra program men "Så ska det låta" känns som en upprepning av alla andra år, men jo då, det är fortfarande ett bra program...
Ha en bra dag och hoppas det löser sig med bilderna!

Anki sa...

Trist att det inte har ordnat sig med bilderna än... vad har du för webbläsare? Om du inte redan använder Google Chrome, så kan du testa den istället. Jag har både Chrome och Explorer på min dator och med Explorer funkade det inte, men med Chrome gick det bra att lägga in bilder.
Tittar på "Stjärnorna på slottet" - ett väldigt bra program men "Så ska det låta" känns som en upprepning av alla andra år, men jo då, det är fortfarande ett bra program...
Ha en bra dag och hoppas det löser sig med bilderna!

annika sa...

Så då krånglar bilderna hos dig. Bra att testa att byta till Google Chrome...jag har det.
Jo jag såg stjärnorna på slottet för första gången tror jag. Brukar inte titta så mycket på TV men nu går det bra om jag har datorn på samtidigt. Ibland stickar jag så det är någon nytta med tiden som man sitter still.

I dag har vi haft studiedag och i morgon kommer barnen...alla 26 som vill berätta om sitt lov.
Ha en trivsam kväll.

Kram
annika