onsdag 16 januari 2013

Hos Farmare, Kockar och Mia på Gröto




Tänk sådan tur jag har som inte jobbar längre,hur skulle Ni klara Er
utan min koll på alla TV program. Nej jag bara skojar, har inte följt
 det så noga, men nu börjar tanterna bli lite elaka mot varandra.
Det är väldigt märkligt, är vi så skapta vi kvinnor att vi alltid tror vi är bäst. Hon på bilden med sin hund, är Storbonden just nu, men nu har hon valt en ny Storbonde som heter Dolores,hur skall det gå?
Dessa människor Ni ser på denna bild,är de som väntade på att bli
Sveriges Mästerkock. Det lustiga är ,att där sitter jag gamla
människan med tårarna rinnande på kinderna och bara NJUTER,
Nu är det bara 12 kvar som träffas i Stockholm nästa vecka.

Dessa tre jury-herrar har det inte lätt heller, I kväll tyckte jag
Per Morberg var riktigt trevlig mot vad han brukar vara.
Jag gillar programmet,många tycker det är skit men det får stå för dem Nu skulle det ha blivit en liten rad om Mia,Tlde,Peter och
Anders. men jag avstår,det kunde ha blivit ett bra program, men,men.    Förlåt,nästa vecka kanske det går bättre,men varför
dessa tramsiga sketcher  emellan det som var bra ?? Förlåt

2 kommentarer:

  1. Jag satt och väntade på "Mia på Grötö" måste erkänna att jag inte gillade sketcherna annars var programmet kanon bra
    Bönderna och mat programmen tittar jag inte på
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Mästerkocken tycker jag är ett bra program :) men visst kan juryn vara lite smått elak ibland *L*

    Kul att du hittade min blogg och tittade in♥
    Välkommen åter!
    Kramen♥

    SvaraRadera