lördag 5 januari 2013

Deeta är ju för trist, hur kan detta komma sig ?????

Hejsan kära bloggvänner, här kommer ett inlägg utan bilder. Vet
ej vad som hänt,men enligt min dotter, är det fler som har samma
problem . Skulle skriva i går kväll om På Spåret,började och skulle hämta bilder men den hjälpen är borta det går ej.
Kollade på fler av mina bloggvänner och förstår nu varför det är
så tomt.Måste vara någon server som inte fungerar.
Botten blogger, det är ju våra bilder som gör hälften av våra
berättelser. I dag har jag inte varit riktigt bra, min jäkla rygg som
är slut. Haft två hjälpar här, min dotter och son.Så tacksam jag är
men inte så roligt när man måste be om hjälp.
När allt bliver som det skall, så skall vi ha min tävling för Er,
med små vinster,jaa det bliver ingen platt-TV., men lite annat.
Vi har fotograferat i dag, men kan ju inte lägga ut dem än.
Nu skall jag ta mig lite eftermiddags-kaffe.Sen i kväll är
det Stjärnorna på slottet,där är både vemod och glädje om var annat.Bletchley circle en kriminalhistoria, jag måste se den på
SVTplay, jag har ett avsnitt kvar.Engelska serier är så bra, vilken
skillnad, men denna var väldigt rå och otäck, men svår att klura ut.
>ha det bra< alla.Kram /Hajan

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en mysig trettondagsafton fina du .Kramar Rita ♥

samson sa...

jag har åxå problem med bilderna
jag ska åxå kolla "stjärnorna på slottet"men därimot tittar jag aldrig på några deckare
ha det så bra
maggan

Rosa i huset i vitt sa...

Hoppas det löser sig snart med bilderna
kram Rosa

Anonym sa...

Vilken missförstådd tjej hon varit Lillbabs. Hon försörjde alla i sin familj och så fick hon bara skit för sina karlar. All heder till henne.. Nu tittar jag på Mamma Mia blir så glad varje gång. Kram för i kväll. Ann

Mamma C sa...

Nu har min gubbe äntligen fått reda på problemet. Det är en bugg som har blivit och dom kommer att rätta till den nu efter all julledighet.
Puss o kram

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa det är många som skriver att det är problem med bilderna! Det är inte skoj alls...Åh ser fram emot tävling,mys! Kram Gunilla ♥

Rigmor sa...

Peppar, peppar...har klarat mej från alla problem med bilder, än så länge...men jag håller med, man vill gärna krydda det hela med lite bilder, men dina inlägg är så trevliga ändå, så var inte ledsen du!!
Jag missade halva Stjärnorna på slottet igår, har ett barnbarn här och vi zappade friskt runt på alla kanaler...däremot såg vi Mamma Mia för säkert hundrade gången, och sjöng högt och falskt med i alla låtarna!! Det är tillåtet om man är en galen mormor...
Ha nu en fin söndag vännen och hoppas att ryggen blir bättre. När min rygg krånglar, och det gör den med jämna mellanrum, då är det bästa som finns min spikmatta. Säkert har du provat, annars...ett tips i all välmening!!
Kram kram

Äppelblom sa...

Jag har också haft problem och inte kunnat lägga in bilder. Samma problem hos många tydligen. Hade svärdottern här igår och hon är duktig på datorer, så hon fixade och trixade, så till slut kunde jag lägga in bilder igen, men på ett annat vis. Krångligare blev det, men det kanske ordnar sig får vi hoppas.
Hoppas din rygg blir lite snällare mot dig - det är ett ställe som man helst inte vill ha ont i.
Önskar dig en skön söndag min go´a bloggvän och en varm kram till dig!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tråkigt att inte kunna lägga in bilder, men läster i kommentarerna här hos dig att det snart kommer att ordna sig. Tråkigt med din rygg=( Det är verkligen jobbigt att ha ont i ryggen för till sist vet man inte om man ska sitta, ligga, gå eller stå. Jag tycker också engelska serier är bra, har följt Downton Abbey i höst.
Kram,
Regina