tisdag 18 december 2012

Grattis till mig,bättre sent än aldrig

Grattis till min blogg som fyllde 1 år den 20/11, men inte kunde
firas då.Då var det andra saker som hände.Detta är den bild vi
tog på oss med cameran i datan.Son och barnbarn hjälpte till.
Första bloggbilden var detta Arsel rent ut sagt, ja sen blev det inte
mera. Bara trassel i början, jag spretade för mycket med mina
fingrar,var ju van att skriva med båda händerna , det gick ju inte alls. Min dotter och måg sa,Du får köra med pekfingervalsen, ja så började det.Och den 8 dec 2011 var det på riktigt,så det skall vi fira.Så därför bjuder jag på tårta med. Vill bara berätta att jag skall
ordna några vinster, jag måste ju ge igen. Har nu vunnit 3 ggr hos
Er. Ni skall veta att jag älskar datan, sen jag blev ensam är det
toppen för den här gamla käringen att ha detta.
Tack snälla Ni för alla rara kommentare,det värmer, det är känske bäst att sluta, klockan är bara 03,15. vi hörs eller ses-
Natti,natti eller morn,morn.

12 kommentarer:

samson sa...

Ett stort GRATTIS till dej och din fina blogg,som är så rolig att läsa,
kul att få se en bild på dej och familjen
ha det så bra
maggan

Lilla Blanka sa...

Grattis fina Hajan till din härliga blogga ett-års-dag!

Ja, dator- och bloggvärlden är för härlig alltså...vilken gemenskap och vänner som man fått för livet tack vare den!

Ha nu en riktigt fin jul du goa ♥
Kraaaam
Mia

Lilla Blanka sa...

Jag glömde ju svara på det där med stjärnan hihi.
Jag har allt funderat på det där med ljus. Kanske det går att pilla i en liten ljusslinga..en sån mini med batteridrift. Det hade nog blivit ett fint sken.

Black Iris sa...

Stort grattis till ditt första år som bloggare.. Jag tycker som du, datorn är en stor vän på många sätt och alla bloggvänner är så värdefulla..

Kram Maidi

Katta sa...

Stort grattis till 1 år som bloggare!! Visst är det väl en rolig "värld". Jag tycker det är jätteroligt att du vågar satsa och göra det, bra jobbat. Kram Katta

Majberggrens's Värld sa...

Tyvärr ser jag inte ditt foto....grrrr för bildproblemen hos mig. MEN ett stort GRATTIS till 1 år som bloggare. Så trevligt att "titta in" hos dig och du skriver så uppskattade kommentarer, det ska du veta. Kram

Rigmor sa...

Grattis!! Hipp Hipp Hurra!! Å visst är det kul med datan och bloggande, tänk så många vänner man missat om man inte hade börjat skriva!!
Fin bild på er!!
Kram kram

Mamma C sa...

Ja, säger hipp, hipp hurra till dig och bloggen. Tänka sig vilket lyft det blev sedan du blev med dator. Liten utlottning låter spännande.
Puss och Kram

Anonym sa...

Och tur för mig som fått dig tillbaka i mitt liv. Grattis. Kram Ann

Gry Karlsen sa...

Gratulerer så masse! Jeg synes du er dyktig og det er alltid inspirerende å se hva du skriver. Du skriver fra ditt hjerte og det er derfor at det blir så ekte! Stor førjulsklem fra Gry :)

Gunillasljusglimtar sa...

GRATTIS...verkligen TUR att du började blogga...så kul att följa dej.HaDe gött:) Gunilla

Rosa i huset i vitt sa...

Stort Grattis till ditt första år med din fina härliga blogg

kram Rosa