måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA

Jag önskar alla mina Blogg-vänner ett riktigt gott nytt År.
Vill oxå passa på och tacka alla som har upptäckt mig bland alla
andra.Det värmer ett gammalt hjärta, tänkte att sluta ett tag,
Det var så mycket tråkigt kring mig,men tack vare mina barn
och Ni som uppmuntrat mig,hänger jag kvar.
Och nu älskar jag detta verktyg, som heter data. Har ju jobbat med
data i över 30 år, men det var på orderfronten och skade- regleringar. Nu har man nästan fått nya vänner, så känner jag.
Ni skall veta att jag tycker så mycket om Er alla,ända från Skåne
och upp till Vilhelmina. I dag har jag fått mail från Chile och från Atlanta. Vännen i Atlanta längtade efter snö, de firar ej heller julen
lika i USA. Vår gamla vän i Chile vill inte ha snö, så han trivs
det är ju sommar i Arrika.
Nog pratat nu vi hörs nästa år.   S K Å L och gutår.
 

11 kommentarer:

  1. Ja en stor SKÅÅÅL till dej vännen ♥ samma tycker jag här,såå kul att lära känna dej! Sluta INTE!! Kramen Gunilla ♥

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dej ett Gott Nytt år .Nyårskramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År, mamsen vi hör på telefon ikväll som vanligt.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. GOTT NYTT ÅR
    det är så roligt att ha hittat hit till din blogg
    ha en fin nyårskväll
    maggan

    SvaraRadera
  5. Tack för ett fint bloggår och alla fina värmande o söta kommentarer jag ALLTID får av dej .Gott Nytt år vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Gott Nytt År till dig också!
    Varm kram

    SvaraRadera
  7. Skål och GOTT NYTT ÅR!!

    kram på Dig!
    lisamaja

    SvaraRadera
  8. Gott nytt år till dig och jag hoppas det blir ett riktigt fint. Och jag hoppas vi ses till sommaren.
    Kram Ann

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år önskar jag Dig oxå kära bloggvän!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  10. Jeg ønsker deg
    et vakkert og godt nytt år!
    Takk for alle dine gode kommentarer i året som gikk.
    Stor nyttårsklem til deg :)

    SvaraRadera
  11. Gott Nytt År och skål på dig också.
    Jo det är roligt med bloggandet skulle inte vilja vara utan det.
    Önskar dig en fin dag/kramen

    SvaraRadera