fredag 7 december 2012

En härlig Fredag igen med många härliga program

Här är Kompanenterna och Augustiorkestern, vilket jättetrevligt
program,och vilken bra orkester.Den som sjöng i kväll var Plura.
Man börjar att vänta under Adventskalendern, och så klockan åtta
kör De igång på allvar.Men då har jag varit 20 minuter på
Postkodsmiljonären före, om jag skall vara riktigt ärlig.Gör hon
inget annar än ser på TV,nej jag har svårt att välja program ibland.
Så duktiga De var Mazetti och Holm, där var det utslagning i kväll.

De var toppenduktiga,så kluriga frågor det var. Lika roligt var det
inte för Lotta och Karl-Jan. Jag kände med  dem faktiskt , man vet ju vissa kvällar är det inget som funkar det är bomstopp .Men ibland bara det rinner på så gjorde det
för .Mazetti och Holm i kväll De

 vann med 45-19. Så det var stor skillnad. Men förlåt mig Nicklas, jag såg bara på ditt program i
reklam pausarna. För i kväll var X-Faktor jättebra. Kommer Ni ihåg när jag skrev efter första programmat om lilla AVA(nej det gör Ni inte), att hon kommer att gå till final.
Jag vet faktiskt inte i skrivande stund om AVA eller Benny tog
det hela. Jag unnar Benny vinsten, Ava är så ung så hon kommer
i allafall att bli något stort. Benny behöver den i sin ålder, har
inte så många fler chanser.Men förlåt Nicklas jag ser Dig och Plura
i morgon på SVT play.Nu stänger jag butiken, natti,natti

3 kommentarer:

  1. Jag tittade också på På spåret och Postkodmiljonären ikväll. X factor har jag aldrig sett. Hur ska man hinna se alla program?
    Väldigt svåra frågor i På spåret tycker jag och det blev ju en utklassningsseger för Holms lag.
    Han är väldigt duktig!
    Annars är det mys framför brasan som gäller //M

    SvaraRadera
  2. Det blev Awa som tog hemmet, och hon är på 4:an i morgon bitti. Benny var hur bra som helst han med. Han har nog redan något på G fast han inte vann. De andra två programmen har vi sett på play nu. Så nu är det sängen som ropar här. Har satt en fusksurdeg på jäsning till i morgon bitti. Blir det bra, blir det blogginlägg.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad du är morgonpigg! Tack för din kommentar hos mig men jag undrar lite om du läst inlägget om award?
    Helt frivilligt naturligtvis.....//M

    SvaraRadera