fredag 30 november 2012

Underbart , kvällen blev som jag ville ha den

Nu är Luuk och Lindström i gång , De passar så bra att arbeta
tillsammans. Det var svårare den här fredagen tyckte jag.
Ellinor och Dick Harrison var ju duktiga men Carolin AF Ugglas och Göran Hägg var ett strå vassare. Hon är ju så rolig Caroline
och Göran Hägg var inte sämre. Men det blev oavgjort, så det var ju bra. Underhållaren var Björn Skifs, han är så bra så det är inte
klokt.Toppenbra ihop med Augustiorkestern.
Nicklas Strömstedt hade bjudit in Lena Philipsson till
Tack för musiken. Så bra det programmet är, var den timmen tog
vägen förstår jag inte.Tiden bara flög i väg. Det var så bra för både
Jonas Gardell och Orup kom oxå dit. De berättade gamla minnen
från tiden tillsammans med Lena.Jag känner mig riktigt nöjd med
dagen , har hunnit mycket, ljusstakarna är klara och lyser i fönstren.
För bara 5 år sen skulle jag inte kunna tänka mig att tända innan
första advent. Nu hoppas jag att De kommer och hämtar kläderna
som skall till Estland 2 stora kartonger efter min make. Tänk så bra
när det kommer till nytta. Mycket snygga kläder,han var noga med
sådant.
Citat från Vincent 7 år.
När man bliver gammal krymper man,precis
som kläder man tvättat för ofta

Gamla människor krymper mera,för de har ingen
aptit längre,då blir käderna förstora.
Viola 8 år.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vi har oxå suttit och sett på detta, och det var mycket underhållande och bra. Nu ska jag hoppa i säng. För Martin dyker upp vid 10 tiden i morgon. Så kommer även 2 småttingar och ska sova över här. Dom ringde ikväll och undrade om det gick bra. Så ska jag ladda för skrapet, och hoppas på en storvinst.
Kramis

Gry Karlsen sa...

Tenk i dag er det 1. desember!
Jeg er jo født i desember, og er veldig glad i jul og advent! Så i dag skal jeg bake julekaker og bare kose meg! Ønsker deg en vakker adventsdag!
Klem fra meg til deg. :)