onsdag 28 november 2012

Har Kung Bore kommit, för att stanna månne?

Ja nu har De varnat, men man behöver ju inte taga allt så bokstavligt, man får lugna ner sig lite.Jag säger som vanligt, vädret rår man inte på. Det får man bara ta hur det än är.

Så var vi framme vid den tidpunkten när bönderna skulle bestämma sig. Bestämma vilken kvinna de skulle vilja lära känna
lite bättre.Sven-Arne valde nog rätt, hon från Kiruna fick åka hem.
Johan velade lite hit och dit, Klas och Sandra var så säkra på att
De valt rätt.Så var det Gubben Bengt, där var det Harriet och Mariette som det stod emellan. De fick ju olika resemål att besöka.
Det är 2 avsnitt kvar på denna roliga såpa, så vi får ju se hur det
hela avlöper.
Sen skulle härliga Carina flytta in hos Anna Book. Synd att hon skall börja på 5an och sluta på TV4a, jag tycker det är ett så enkelt
och bra program.Det blev en trevlig halvtimme tillsammans med
hela familjen där.Jättesnygg lägenhet hade De.Barnen var gulliga med. Jag tycker om min TV-kväll. I morgon måste jag kolla på
alla juldukar,en del måste strykas till, har legat lite trångt kanske.
På söndag vet jag att min son kommer och hälsar på,han har fixat
granris till balkongen, jag skall ha i en stor urna där. Jag har ju helst
velat ha Tallris,men tyvärr det gick inte att fixa.

Ett citat från Pernilla 7 år.
När man bliver gammal bliver man inte Rödhårig,
då bliver man Gråhårig,för den färgen passar bättre till äldre människor.

NATTI,NATTI ALLA BLOGG VÄNNER.

5 kommentarer:

Monika sa...

Tack snälla för de gulliga kommentarerna. Blir alltid så glad över dem. Har du också blivit av med din vackra musik?

Min har slutat funka! Jättetrist!

Ha det gott!
Kram
Monika

Anonym sa...

Fasen att man är så känslig. En och annan tår har trillat. Det är så härligt med kärlek. Spännande att se om det kommer att hålla.
Gulliga sonen som hjälper dig med ris, det kommer att bli fint. Nu ska jag betala räkningar. JÄttekul.

Kram Ann

Majberggrens's Värld sa...

Tittar in hos dig innan det är dags för John Blund. Kl är över midnatt och jag är fn inte trött alls.
Jag tittade också på bönderna och ja, undrar om det blir något stadigvarande? Men det får vi ju snart läsa i tidningarna bar de 2 sista avsnitten är sända. //M

Hannis sa...

Just snön är ju bara att gilla=))
Här har det kommit mycket men det lär försvinna snabbt.

Idag ska jag släpa fram adventsljusstake och lite sånt.
Dags att tända på söndag!

Kram Hannis

Rosa i huset i vitt sa...

Ja här blev det lite snö och den ligger kvar 1-
ha en bra kväll
kram Rsoa