lördag 17 november 2012

Lite humor och Favo-programmet

Gäster med gester bliver bara bättre och bättre. Rickard och Stefan
har det inte lätt. Så duktiga de båda lagen är, sen skall det väljas
och betygsättas.I kväll var Carl-Jan, Skipper,Fritjofsson och Regina
i samma lag mot farslaget,Anicka, Magnus,Per och Stefan.Det var så skönt jag skrattade riktigt gott åt dem ett tag. Hos Robins var Gästerna  Gina och Kristian Luuk.De kände ju varandra sen förr.
Äntligen blev den Dowton Abbey vilken bra serie, man kunde tro
att det bygger på sanning,men nu vet vi ju att det är nya avsnitt som
hittas på. Hon var ju hos Skavlan och berättade.Tyvärr blev det
inget bröllop,brudgummen backade ur.Tack vare brudens  pappa.
Men mycket intriger överallt bland köks-personalen.Nu behöver inte jag skriva mer,för Ni har nog sett denna härliga serie allesammans.Vet Ni något annat roligt , nu har Mamma C och hennes gubbe landat på Arlanda. De är på väg redan i sin bil hem till våra trakter. Så nu är vi snart samlade alla i vår familj, nästan
alla menar jag.
 
 

3 kommentarer:

  1. Dowton Abbey tittar jag alltid på ett jätte bra program
    Skönt att att ni är samlade nu
    varma kramar
    maggan

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Du för den mycket trevliga kommentaren inne hos mig som jag blev så glad över.
    Tittar in till dig för att se hur du har det, gillar dina inlägg.
    Downton Abbey är just nu en stor favorit som jag inte vill missa.
    Önskar dig en härlig dag.
    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  3. Tänk, det här Downtown Abbey har jag aldrig sett. Däremot Gäster med gester som jag absolut inte vill missa..

    Kram Maidi

    SvaraRadera