torsdag 15 november 2012

Hur tusan kunde jag somna ??????

Det måsta ha varit underbart för Hamren, inte lika underbart för
mig som sov.Jag var så trött (åldern) så jag såg bara 10 min av matchen, jag stängde av.Fixade till det vanliga och gick och lade mig.De första 10 min som jag såg,var bara en jättestor plan, kameran långt ifrån såg ut som barn som sprang omkring.
Jag vaknade 03.40 och satte på Datan . Herre Gud vad hade hänt
4-2 otroligt. Sen såg jag en arg Hamren och Patrik Ekdahl ,Hamren
sade flera gånger det är fler på plan än Zlatan.Det är ett lagarbete.
man kan inte prata om honom.Det är ju väldigt bra sagt.
Men när jag tittat nu flera gånger, på data,tvs morgonprogram.
Så i ärlighetens namn, vilka mål ,hur kunde jag bli så jäkla trött ?
Ett stort Grattis till hela Fotbollslaget, mina väninnor såg matchen
alla tre.Bara jag som sov ,men i dag sover jag inte. Vilken soppa för SD , när de ökat med så mycket i medlemmar ????
Sverige Demokraterna , jaa så är det bara. Vilka förklaringar och
varför gick han med kameran och filmade all skit? Man kan undra
i vilket syfte. Ja till detta får vi nog återkomma  till.
Ett underbart meddelande från min tös och måg på Canarieön, De
flyger inte med SAS, tack Gode Gud för det. Då hinner De hem på
lördag natt. Det bliver väldigt tajt till den 19 , men allt hoppas jag går i lås. Allt är ju klart , men vi skall vara hemma hos dem.
Detta får räcka för i dag, nu skall jag städa för i morgon måste
jag handla . 

6 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

Jag såg hela matchen och jag kan inte minnas någonting liknande. Vilket 4e mål av "Kung Zlatan"....har just läst (Aftonbladet) vad engelska tidningarna skriver...Århundrades mål....inte dåligt och Z såg innerligt glad ut!! Ny är det Zlatans Arena som gäller i folkmun det tror jag.
Håller tummarna för att flyg mm klaffar.
Kram

Evashusotorp sa...

HEJ
Det krånglade för mig oxå när jag skulle lägga in blogginlägget, försvann och höll på, det är väl nåt i luften.
Ha det fint
KRAM
Eva

Madame Edith sa...

Jag så det inte heller igår men har sett en del på tv idag. Helt otroligt vad duktig han är!!


Kram/M

samson sa...

Jag ser sällan på fotboll så jag såg inte matchen
men vilka mål såg dom på tv idag
varma kramar
maggan

Tommy o Carin sa...

Vi hinner. Vi ligger i vår egen säng vid runt 01.30 - 02.00 Söndagmorgon. Sedan kommer vi till dig på en förmiddagsfika när vi vaknat. Ska sedan iväg och handla, sedan hem o städa *ler* om inte fru "enstaka" varit där och skurat.

Nu sitter vi och just käkat frulle på vår altan, solen verkar att bli saknad idag, men då får vi tid till att uträtta det sista vi ska göra innan vi äntrar plåtfågeln i morgonkväll.

Igårkväll var vi på ytterligare en "inhemsk"tappasbar uppe i San Fernando mycket mysigt, bilder finnes att visa när vi kommer hem.

Fågel Blå sa...

Du var väl trötter,,,
Stackars dej!!!
önskar dej en fin helg!
Kramar Kathrine