fredag 16 november 2012

GUD så bra LASSE KRONER, Tack och adjö


DOOBIDOO
Lasse, vilken glädje Du sprider. Det sista och tolfte programmet
 
i kväll var ju på topp. Med Pia johansson som tävlade tillsammans
med Joacim Cans , de försökte ju , men att slå Annika Andersson och Christer Sjögren var ju svårt.Denna timme gick så fort och
många skratt.Nu får vi vänta på det trevliga programmet från  förra
året.om femteklassarna .På tal om barn, fick jag hem en rolig bok i dag. Den hade jag beställt av De som sålde Jultidningar. Den heter Barns tankar om Mormor,Morfar, Farmor och Farfar.
Här följer 2 historier.
Min Mormor är pensionär,så hon får 
absolut inte tala om för någon att hon jobbar.
Lilla Fia 7 år.
Hampus 6 år tycker det är roligt hos farfar och farmor
för de flyttar inte ifrån varandra,utan bor jämt ihop.
Den här lilla boken gillar jag,det kommer nog fler historier från den.
Godnatt och tack för i dag.

4 kommentarer:

  1. Sitter och kollar runt lite bland bloggarna i dena sena timme....natti //M

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig bok. Den måste jag nog försöka hitta till min svärmor. Tror hon också skulle gilla den. Och hon behöver muntras upp då hon fallit och just nu ligger på sjukhus. Så tack snälla, för det fina tipset :o)

    Ha en fin o trevlig helg!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  3. Verkar vara en kul bok
    varma kramar

    SvaraRadera
  4. Vi har en sån bok...det finns så mycket fantastisk läsning i denna
    man skrattar och njuter när man läser den

    kram Rosa

    SvaraRadera