fredag 2 november 2012

Det första härliga på länge , tack Lasse

Lasse underbara glädjespridare, och  orkestern är ju toppen  i kväll
var Jojje Wallenius där.Den mannen går inte av för hackor ,brukar man säga.Tänk han har kompat alla stora stjärnor i världen. Tänk så
många år han var i USA.Shirley Clamp och David Lindgren var
ett par, det andra paret var inte sämre det var Knut Agnred och
Elisabeth Andreassen. Det är ju så härligt när alla släpper loss.
Alla fyra har ju bra sångröster fortfarande. Det var ett bra tag sen jag var så nöjd, skönt det är ett par gånger kvar med Doobido.
Som avslutning i kväll blev det X-Factor, vilka härliga ungdomar
de är så duktiga så det inte är klokt.Jag hann och vara med där och
rösta också. Jag bliver lite trött på Måns gamla flamma, hon är
riktigt dum ibland mot de tävlande, inte minst dum heller mot sina
jury kamrater. Det är det värsta med mig att jag retar upp mig ibland., på saker jag inte kan styra i allafall. Typiskt gamla käringar
men man måste få angagera sig, eller hur?
I morgon åker min son och jag iväg och handlar, sen hem och då
bliver vi 5 eller 6 till bords . Då kommer Göteborgs-vännerna, och
ett barnbarn med boyfrend. Visst är det härligt, jag har dukat
redan det är ju bara att taga bort ett kuvert i så fall. vad som bjuds
kyckling- file och en ytterfile på 1 kg och  Jordgubbar och
glass.Vi avslutar med kaffe och kladdkaka,det duger gott.

6 kommentarer:

Monika sa...

Tittar bara in och säger....
Kram & Trevlig helg! :o)

Monika

Majberggrens's Värld sa...

Hej bloggvännen! Du brukar ju titta in hos mig och skriver så trevliga kommentarer. Idag hoppas jag du blir extra glad när "vis ses". //M

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Hajan! Hoppas du får en trevlig helg...ska du kolla så ska det låta i kväll nu då? Jag ska bort så det blir inget,tyvärr! ha det gott Kram Gunilla

Mamma C sa...

Hoppas det blev en lyckad dag med alla middagsgästerna. Hittade du det du skulle ha på Rusta?
Kramis

Rapport till Vänfors sa...

Hoppas verkligen din middagsbjudning blev riktigt trevlig...det är du värd:)
Kram Annika

Barnbarn Sophie sa...

Jag hoppas du fick mitt mail om att jag kommer nu på lördag istället. Då tar jag med mig fikabröd & du fixar kaffe!
Kram Sophie