fredag 5 oktober 2012

Underbart äntligen en vacker Höstdag--------

 
Hejsan tänkte mig att strejka i kväll och inte skriva om några
TV-program. Hittade en sådan fin bild på just det väder vi har här
i allafall. Som vi har väntat och så kom det,kanske väck i morgon
men vi får vara glad för det som blev i så fall. Jag var tvungen att sätta mig ett tag och vila.Har gjort plats på balkongen för fönsterputsaren som kommer på måndag morgon. Och i min ålder är inte det gjort på nolltid . Köket ser ut som en vinterträdgård för nu är allt inburet dit.Killen måste ju ha plats när han lyfter ut fönstren
och skall putsa där(hänger Ni med) Så är det när man bor trångt.
Bilden här ser ut som den vore tagen i Norrköpings vackra promenader.,
men icke sa Nicke det var på Google jag hittade den.Nu  skall jag göra mig en fin Laxsmörgås ta mig ett glas öl till,avsluta med en
Kola-glass och kaffe till Dobidoo. Det duger åt mig.
Vi hörs eller ses i morgon.

Tills dess ha det så bra med Ert mys eller vad Ni hittar på .

4 kommentarer:

samson sa...

underbara bilder du hittat
gör du rätt i som tar en öl till mackan,det ska jag åxå göra om en stund
ha en fin kväll
maggan

Rosa i huset i vitt sa...

Fina bilder
ha en bra helg
kram Rosa

Mamma C sa...

Ja, det blev en riktig fin höstdag idag. Vi har precis käkat revbenspjäll och så har dom varit och hämtat tunnan nu. Så nu är det tv-soffan som gäller och så ett glas rött för mig.
Kramis på dig.

Majberggrens's Värld sa...

Laxsmörgås och öl låter smaskigt! Trevlig helg //M