tisdag 9 oktober 2012

Underbara Jenny, Skavlan får akta sig.. Toppen

Vilken Tjej, underbart Jenny.Orkade inte att vänta tills kl 23.00
utan såg ditt program först i dag på TV4 play. Du var toppen och vilka
bra gäster Du hade samlat omkring Dig.Det som tog mig mest
var förstås killarna i Nordpolen. Så starkt att man inte kan förklara
känslan man fick.Jag önskar Dig ett stort lycka till,och hoppas det bliver något tidigare sändningstid var efter. I kväll var det avslutning från Playa del Sol på TV3 . Det retar mig inte längre
De har ju bara roligt och dansar, dessa 2-3 veckor på canaria.
Sen resterande 49 i Sverige.Alla dessa gäster har ju sett varandra
år ut och år in, De bliver ju som en stor familj .Det var ju inte många par, utan ensamstående som sågs. I kväll fick vi ju se hur De
hade det hemma också, långt upp i norr och massor med snö.
Väldigt vackert hem hos Sylvia i Malmö bland all leopard oxå.
 
 
Så var det Holywoods fruarna som man aldrig riktigt förstår.Att
Kameron står ut med Maria och hennes kompis Mindy. Hoppas
det går bra med den lilla Serbiskan hos Gunilla Persson , vilken
sängplats hon fick. Mamman har ju verkligen Demens problem
Jag undrar vad Hemtjänsten på Albrektsvägen i Norrköping som
skötte gumman förut tänker, när De ser programmet. Nu är det time
att gå till sängs, tisdag då är det Stefan Andhes kåseri i Året Runt som får bli min avslutning på denna kväll. Natti,natti

6 kommentarer:

  1. Såg på Jenny nu på play och tycker det var ett riktigt bra pratprogram. Jo, jag har hört sugarplum fairy förut. Men visste inte att en av dom var döende.
    Här har du hans blogg som han skriver på
    ikroppenmin.blogspot.com
    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  2. Jag missade Jenny, men då kanske jag kan se henne på play någon dag? Nu kom jag precis på att jag skulle kolla vad som var på tv:n när jag kom hem från jobbet, men nu är klockan halv tolv så det är dags att gå och lägga sig i stället :-).

    Det är inte klokt vad kvällarna går fort...

    Ha en fortsatt fin vecka!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  3. God morgon! Eller förmiddag....av någon anledning somnade jag inte förrän runt 03 och är såååå trött idag. Jag håller med dig. Maria skulle hålla sig borta från denna påfrestande väninna....hon tillför väl inget utan verkar trivas alltför bra i vimlet runt Maria. Men det är ju klart...det gäller att göra ett säljande program. Underbart väder här i Gbg idag!! //M

    SvaraRadera
  4. Nu har jag missat något bra igen ser jag!
    Verkar ha varit ett bra program med Jenny.
    Hollywoodfruarna har jag inga ord för...hemskt!

    Hoppas att du har en fin dag/ Hannis

    SvaraRadera
  5. Hej Gulle dej!
    Tack för din hälsning!
    Ja du det är mycket att kika på i Tv rutan!
    Önskar dej en fin Höstvecka
    Kramar kathrine

    SvaraRadera
  6. Mycket att titta på i TV. Själv sitter jag väldigt sällan där. Men det blir väl så olika faser i livet. Mås å gott vännen. Kram från Maria

    SvaraRadera