söndag 7 oktober 2012

Så besviken jag blev,eller var jag för trött ????

Herre Gud vad jag väntat på starten av Solsidan, men det saknades något i kväll. Det är ju tur att Owe finns eljest hade det blivit pannkaka av allt sammans. Typiskt prestigen att ens egna barn alltid är bäst,eller måste bli det. Det hade de fått med.
Jag tror eller vet att det kan bli mycket bättre, man fordrar så mycket efter succsen förra gången. Ja sen blev det Hellenius hörna
 
med Lena Olin som hedersgästen. Fortfarande lika snygg som när
hon flyttade till Staterna,för över 20 år sen nästan. Det blev lite knorr på historien, när Lasse Åberg kom med i bild.Besviken lite
där med.När klockan var 21,00 hoppade jag över till 5an
Äntligen fick jag mig ett gott skratt,jag kanske har en konstig humor.Men där härmade Christin både Gunilla Persson och
travet med Almenäs. Nu vet jag ju inte hur Partiledardebatten
var,kanske skulle sett det i stället. Men det får man ju höra på
morgon TV eller hur.Nu tycker Ni att käringen bara gnäller,
men jag bara väntade att det skulle bli något jättebra.Men jag väntar än, och då var det något som fattades i allafall.
Skall läsa Lantliv och läsa om den trevliga bloggen NORRFRID
som jag följer.

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, det var väl inte en 10 poängare, avsnittet som sändes idag. Men det kan ju bli bättre. Vi såg på tv-play sedan sådant som vi missat under helgen. Hörs i morgon.
Puss

Viola sa...

Håller med dig..var lite besviken..blev inte så många skratt :/ vilket väder vi har...är i vattenhålet med Malte och njuter utav det fina vädret, ha en fin dag, kram

Äppelblom sa...

Vi tittade på partiledardebatten, men när den blev för tråkig zappade vi över till något roligare.
Solsidan kan variera, men vi får hoppas att de andra avsnitten blir bättre.
Ha en skön höstvecka!

Hildas hem - Sofia sa...

Jag såg också alla de där programmen igår. Jag hade inte några särskilda förväntningar så för min del var det ok. Inte fantastiskt men ok :)

Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
Kram Sofia

samson sa...

OJ,jag missade de programmen,kollade på Kalle Moraeus,gillar verkligen hans programm
ha det så bra
maggan