söndag 28 oktober 2012

Natti,Natti och kanske God Morgon ja

Eftersom jag inte kan sova ,kan jag lika väl skriva av mig lite nu
på en gång.Det här med sommar och vintertid gillar jag inte.
Det var en fin invigning för arenan Friends, det var ju väldigt fin
underhållning.Det var ju mycket Hård-rock, visst det är massor med människor som älskar det.Jag älskar inte det men jag kan lyssna på det i allafall. Jag växlade över till 4an och såg på
Så mycket bättre. Det var ju Pugh Rogerfeldt som de hyllade , fast med hans låtar.Jag blev glatt överraskad av Miss Lie, den låten
hon fixade till var underbar, vilken stämma och Darin var på topp.
Som tur var slog jag över i tid så jag inte missade Roxette, som
vanligt var De bra. Men visst har de blivit äldre, men än kan man
lyssna på desa två giganter.Så slog jag över till 4an i gen då var det
någon jag aldrig hört förut.Jo hon sjöng väl bra,men förra gången
var det många som gnällde om att Lena Philipsson var utmanande.
Nu undrar jag vad de skall säga denna gång,Lena var som en liten blyg viol mot denna tös. Tyvärr missade jag Magnus Uggla och vad
han valde skall försöka kolla på Tv 4 Play. Det är svårt att kolla
på två program samtidigt,men jag var nöjd med min TVkväll ändå.
Nu står klockan på 02-54, snart är hon 01,54 ja jag säger då det.

De jag glömt var Olle Ljungström, Maja Ivarsson hette hon
som jag inte visste vem det var.Inte så viktigt men rätt skall det vara.

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Morn morn...Hoppas du sover NU då...jag la mig efter så mycket bättre...jobbdygn...NU pigg igen...Jaa miss lee riktigt bra...gillar Pugh riktigt bra...
Ha det gott gumman...kram Gunilla

samson sa...

Hej
Såg åxå "så mycket bättre"tycker att det är ett kanon program
Hann se Marie Fredriksson sjunga,fantastiskt att se hur hon repat sej efter sin hjärntumör
varma kramar till dej
maggan

Monika sa...

Darin och Miss Lee var också mina favoriter de gjorde helt underbara tolkningar av Pugs låtar!

Skön söndag!
Kram
Monika

Katta sa...

Jag kollade med förståss på invigningen av arenan då jag ju bor i Solna men jag är ju inbiten hårdrockare i mitt hjärta så det var ju det som gjorde mej mest glad så det var bra de hade tänkt på alla smaker :) Sen tog jag fram datorn och kollade Så mycket bättre på play och tycker denna omgång har en härlig blandning på artisterna. Stor kram Katta

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Tittar in och önskar dig en underbar söndagkväll och bra start på nya veckan.
Kram från Maria ♥

Black Iris sa...

Den där gala-invigningen på 1:an missade jag så den ska jag ta på svt-play ikväll när gubben lagt sig..
Sylvia Vrethammar var nog lite berusad där på slutet av hyllningen till Pugh tror jag..

Kram Maidi