onsdag 3 oktober 2012

måste ändra,orkade inte se "skiten#

Nu tror Ni inte att jag är klok,va då nytt igen på bloggen? Jag orkade inte att se Elisabeth Ohlsson Vallins tavla längre,
bort med skiten.Hon skall inte ha sin skit här hos mig, i stället
Fram med mitt fina höstbord på balkongen,det är så fint, jag tänder det varje kväll. Jag har köpt detta hos Romantiska Ting i
Östra Husby vid besök.Jag fortsätter i kväll på denna  blogg med Bonde söker fru, för det skall jag se.
 Jag gillar Bengt med hull och hår, och hans enkla och fina sätt.
( nu är käringen riktigt knepig ) så vi ses i kväll igen. Med nya friska tag.Ja här är två av De som är till salu.Johan och Klas.Det var så underligt för De hade sol och vackert ,för detta är ju filmat
förut.Kamel-Bengt gjorde sina val och Sven Arne, Bengt har nog inga problem.Men något blygare än Sven Arne finns nog inte.
Klas tyckte jag  nog valde  rätt. Men det får vi se,Kamel-Bengts ena valde ju nästan själv.Ja vi får se hur det hela slutar.Min dag började med att jag ringde till en kompis som fyllde 82 i dag och sjöng. för henne Men vi skrattade båda två för det var ingen vacker sång.Man
talar ju nästan inte med någon,så då bliver ju rösten därefter .
Sen åkte jag iväg till Apoteket var tvungen att fylla på varor både till min man och mig. Det var så skönt jag hade tur alla piller fanns hemma som vi skulle ha. I morgon skall jag åka till min man. I dag  har jag ej hunnit., tiden går så fort när man skall uträtta  andra
ärenden med. Nu är det kväller och då tager jag Svensk Damtidning till hjälp för att bli sömnig.Men vi ses i morgon igen,alltid hittar jag på något att skriva om. natti,natti

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Här ska strykas, så något blir det som jag ser på dumburken samtidigt.
Kram

Majberggrens's Värld sa...

Vad fint du har på på balkongen! Håller med dig om att det är en förfärlig bild men jag kommer nog att fortsätta blogga om henne lite även idag....Ser också fram emot våra bönder ikväll //M

Anonym sa...

Nu fattade jag vad du menade med skiten. Jag har spelat in bönderna och ska titta senare. Min svägerska är här så vi slötittar på annat.....datorn.
I sommar blir det Norrköping igen. Nea ska på sportscamp och Nan ska gå på konsert, i tre dagar, hennes favorit band kommer till stan.
Då ses vi kanske. Kram Ann

Tre Tanter sa...

Vilken vacker och annorlunda ljuslykta, ha en fin dag trots regn och rusk hälsar 3 tanter

Monika sa...

Åh, vad fint du gjort! Älskar den där ljuslyktan! En VILL jag HA! :o)

Ha en fin kanelbulledag!

Kram
Monika