fredag 26 oktober 2012

Leila, Du kan inte bara baka ,så duktig du var

I Kväll var det fart på Lasse i Doobidoo, Sanna Nielsen vet vi ju
från förr så duktig hon är.Men i kväll blev det en flicka till som
kunde,Leila Lindholm hon som bakar ni vet,jäklar så bra hon var.Stephen Simmons och Måns Möller var duktiga De med.

Har Ni tänkt på hur vacker Sanna blivit, det riktigt strålar om henne.Sen var det Skavlan ,hos honom var Wenche Myre som
fick berätta om sin canser, och att hon skall ge sig ut på en liten
turne. Hon bliver 66 år i februari, och skall fira det.Hon hade ju en sclager som hette när jag blir 66 ,skulle hon göra olika saker i livet.
Egentligen var det ju Helgonet som skulle firas nu med sin nya film.Maud Adams var ju i går morse på SVTs program. Hon skulle
ju vara med vid premiären av den nya Helgonets filmen, på någon
biografs premiär. Vår dag har varit fylld med mycket jobb , nu är
det tomt där min make bodde. Min son och ett barnbarn har fixat det. Visst kan jag vara glad åt de mina.
Men nu säger jag godnatt,till alla.

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Halloj
Nu äntligen fungerar det med nätet och så har vi kommit på plats på det nya stället. Skönt att allt gått så bra med all fin hjälp du haft.
Kram på dig

Ann i Vilhelmina sa...

Vi tittar på X-factor men Nea blir så sur för hennes tjej åkte ur förra gången. Måste säga att jag tyckte mer om The Voice som gick på 3:an.
Nu är du ett bekymmer mindre när ni plockat ihop alla saker. Tänker på er och när jag gör det så tänker jag på min mamma. Vad jag längtar efter henne. Kram.

Rapport till Vänfors sa...

God natt fina du...ja,jag vet att det skrivs fina du hit och dit men jag menar det:)
Kram Annika

samson sa...

Jag såg åxå de programmen,doobidoo är bara för roligt
Skönt att den biten med boendet klart
varma kramar
maggan

Lilla Kullan sa...

Doobidoo gillar jag mycket.:-) Kram Stina