onsdag 24 oktober 2012

Knepiga Bönder tycker jag, vad tusan gör De?

 
Inte verkar De lika heta på gröten som flickorna,  ja Ni förstår att jag talar om Bonde söker fru. Den där Sven-Arne är ju sjukt blyg.
Vilka förklaringar han kommer med, tror Ni han törs pussa någon
över huvud taget. Jag börjar att tycka det är lite larvigt,och det vill jag inte, eftersom jag inte ville se detta andra åren det gått.
Jag gillar nog bäst kamelbonden Bengt, han har något härligt när
han pratar med dem, det saknar de andra killarna.
Jag tror det är charmen som Bengt har. Ja vi får väl se hur det slutar.

Carina Berg gillar jag skarpt,ett enkelt program som går
direkt genom genom bildrutan, Ni förstår jag
menar inte att det är enkelt ekonomiskt för det kostar nog med resor till USa. Utan det är så bra
upplagt med att hon liksom skall flytta in. Så fint han hade Henke
det är inte klokt ,det unnar jag verkligen den enkla Åre-pojken
som inte är något märkvärdig, när han berättar om sitt liv.
Jag såg oxå på Kalla Fakta på 4an, synd att H/M bliver inblandade
i sådant.Det är ju Kambodjas regering som satt timpriserna på
de stackars arbetande textilarna. 3 kronor i timmen får de,det ger en månadslön på 500:- Det är ju slavliknande förhållande, det hände
att de svimmade vid sina poster,herre-Gud vad tycker Ni.
Hennes O Mauritz gick med 15 MILJARDER i vinst, sug på den
karamellen I morgon skall jag,min son och barnbarnen ner och
försöka tömma makens boning. Det är mycket nu jag har suttit
i många samtal i dag med olika instanser, men allt går ju om man vill. Nu säger jag God Natt för i kväll.

4 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

Håller med dig om "bönderna". Det är nog ett lågbudget program numera, för flera år sen gjorde aktörerna mer "roliga saker" i programmen....nu är det nästan bara kofösning ...och vissa bönder verkar ju mer än lovligt blyga och tafatta. //M

Tre Tanter sa...

Trevlig kväll önskar 3 tanter! Ockelbo bonden är mer än lovligt blyg. Vi tanter skulle packa och åka hem direkt:)

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorron! Tack för din ärlighet gumman♥
Jaa dessa bönder,ser inte på det mer än snuttar med bengt,gillar hans sätt!
Carina Berg gillar jag o även Henke:) Jaa vilket boende även om inte det skulle passa mej så kunde jag nog tänka mej en vecka ihop med honom o Therese där...hihihi Kram o hoppas allt går bra idag nu ♥ Gunilla

samson sa...

Bönderna är sådär i år
Berg flyttar in ser jag alltid,det är så kul att kändisarna lite mer privat.
Ja,nu har du en jobbig tid framför dej,mycket praktiskt som ska fixa men skönt att du din son som hjälpreda
varma kramar till dej
maggan