torsdag 25 oktober 2012

Grattis Madeleine och tummen upp för kockarna

Det var väl roligt att det äntligen blev av,vi har väntat på det.
Men det bliver väl som vanligt en massa tjat om allt, och måste de draga  upp allt som hänt förut. Jag säger ett stort GRATTIS.
Vi har ju annat att fira med ,en trevlig avslutning på Kockarnas

kamp.Det var emellan dessa två det gällde, tyvärr var ju någon av dem tvungen att vinna.Jag tyckte de var så himla duktiga båda,
Stefano såg ut som en rysk överste med alla medaljer han hade
vunnit under tävlingens gång.Men till slut blev det Tommy som tog priset Jag orkade inte att titta på Tildes bakprogram. Men jag är nöjd ändå med kvällen,
kanske man kommer på Bröllop nästa år då, hoppas kan man ju
alltid göra.Nu slutar jag för denna gång.

3 kommentarer:

  1. Jag har också gratulerat Madeleine på min blogg...vi var borta ikväll och jag missade kockarna live men jag har ju upptäckt SVTplay . Fantastiskt! Såg nyss klart och otroligt att den unge Tommy fixade det. //M

    SvaraRadera
  2. Vi är så stolta här i Jönköping över Tommy Myllymäki
    Varma kramar till dej
    maggan

    SvaraRadera
  3. Ja grattis får man väl säga åt madde--att hon har hittat rätt denna gång.O bonde söker fru..det är sant som du säger.. jag tycker oxå bäst om kamel Bengt..de andra är nog lite av sej kommna.. haha..Sorligt att du mist din man/vän oxå.. beklagar sorgen, kära du..Ha det bra!!

    SvaraRadera