fredag 12 oktober 2012

Fredagskväll,Match ,Världens barn och X.Faktor

Det har blivit väldigt jobbigt sen jag började att recensera alla Tv-program.Det är ett jäkla knäppande på fjärrkontrollen. Först var jag ju tvungen att se paret Lotta Engberg och Christer Sjögren de var ju på God kväll.Jag tycker det är lite jobbigt att se dem,vet inte varför
De sjunger ju bra. Sen var det fotbollsmatchen Sverige vann ju för all del,men den var dålig tycker jag.Världens barn fick in mycket
pengar,samtidgt var det X-faktor, där jag röstade på Avah.Det var ett måste.Den lilla tjejen har en röst som är underbar.Vinner hon inte detta så kommer hon ändå att bli en bra sångerska.
Hos Skavlan var Camilla Henemark och berättade om sin bok Den handlar ju om det som alla pratar om, kungen förstås. Snart räcker det väl ,det finns ju inte mer att berätta tycker jag.
.Anne Holt berättade att hon var förföljd därför att hon är lesbisk,Alexander Ryback har samma problem med en kvinna som förföljer honom överallt. Ulf Lundell ville vara själv på scenen när han var där. Han har ju sina problem med allt som rör honom. Egentligen är det skönt att ha varit  en vanligt arbetande person, fy tusan för att vara kändis, som det heter. Det kan inte vara lätt. I morgon kommer sonen hem igen och mitt barnbarn, jag skall få skjuts och hämta ett paket. Jag har skickat efter en ordentlig skrivbordslampa från Ellos, 50 procent i avdrag skall bli skönt bredvid min kära Dator. Då kan jag recensera  mera, jag bara skojar, i morgon tar vi ett annat ämne till påseende. Natti,natti
Ett tillägg Älskade Ulf Lundell så bra Du var, Stående ovationer
herregud vilken pipa Du har fortfarande, såg klart Skavlan
på Söndagsmorgonen- Rätt skall vara rätt-
Nu skall jag inte ändra detta inlägg fler gånger,tror jag.

8 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken stor zappande mamma jag har. Snart får du väl blåsor på tummen. Jag såg bara X-factor och sedan Skavlan.
Nu kom sonen in genom dörren. Nu ska vi ut och bära palmer. Men vet i sjutton vad jag ska ställa våra granar som ska in i huset i jul nu när palmerna ska in i garaget. Men vi trixar säkert till det ;)
Kram på dig och vi ses i morgon.

Majberggrens's Värld sa...

Oj, vad mycket du hunnit titta på. Jag såg delar av Skavlan och jag kan inte riktigt förstå hur mycket reklam för sin bok denna Camilla ska få....och för en gångs skull gillade jag inte Skavlans närgågna frågor om Kungen. Han är för bra för sånt tycker jag. Trevlig helg//M

Gunillasljusglimtar sa...

Hej du söta!! Jaa håller med om Ulf!! riktig kalr det,hihihi... Skavlan gillar jag också men säger som du om C o kungen,det mesta visste vi väl eller?? Ha det gott kramis Gunilla

GryNoKa sa...

Ja, du ar sannelig fått med deg masse! Jeg så også på Skavland, Ulf Lundell er kjempeflink! Takk for søt kommentar! Vi er nå kommet hjem etter noen kjærkommede dager På Kreta. Sol, varme og avslapping, hærligt! Kenneth holder på inne i drivhuset, men mest ute i hagen, så jeg har ikke blogget noe om det ennå, men det kommer vel. Vi har et vakkert vær i dag, håper du har det fint! God helg! Klem fra Gry :)

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar trevlig helg
kram Rosa

samson sa...

Ja,mycket tv blir det nu när det är mörkt ute på kvällarna
Jag har en bärbar dator som står på soffbordet så praktiskt för kan skriva i bloggen samtidigt som jag ser och hör tven
jag tycker nog att Camilla ska få ge sin syn på sitt liv för det är ju det boken handlar om kungen är bara en liten del,hon har ju haft ett intressant liv som är som en berg och dalbana,otroliga framgångar och djup missär,absolut en bok jag ska köpa,jag gillar självbiagrafier,just nu läser jag Tommy Körbergs bok
ha det så bra
maggan

Fågel Blå sa...

Kikar in som hastigast och önskar dej en fin Lördagkväll med mycket mys!
Kramar Kathrine

Katta sa...

Åh vad bra en egen tv-recensent här :) Jag ser sällan programmen då de visas i tv, men däremot väljer jag ut favoriterna och kollar på play i stället tycker det är en fantastisk uppfinning. Ha eb bra fortsättning på helgen, kram Katta