onsdag 17 oktober 2012

Den som söker , Han finner ... Kanske?

Bönderna söker sig fruar, Marriet, Harriet, Sylvia ja jag vet inte vad alla heter. Men nu börjar det att bränna till, så svårt det måste vara.
Johan ordnade till en Badtunna, där var både, känslorna och vattnet hett.Sven Arne är nog Sveriges blygaste hur skall han kunna fria.
Klas var vid Sandvikens fina utsiktstorn,med en av sina damer.

Något som är roligt att se där emot,är Carina Berg när hon kommer
med sin resväska och vill flytta in. I kväll var hon hos Dolph Lundgren i Los Angeles. Han berättade om sin barndom, och den
historien har vi ju hört förut.Hans båda döttrar var också och hälsade på.Han var ju gift med Qviberg i många år.
Det är väl inte så stort innehållsvärde, varken i bonde söker fru
eller Carina Berg flyttar in, men det räcker gott för en TV kväll.
Det bliver mest spännamde att se  hur Kamel- Bengt skall klara
sig för kvinnorna.Nu skall jag läsa Svensk Damtidning och se
om Wiktori och Daniel skall ha barn eller inte. Ha,ha jag bara
skojar.

4 kommentarer:

  1. Tyvärr, kan jag inte redogöra för detta pogram eftersom jag inte följer det. Vi hade barnen här hemma i kväll, så det blev inte så mycket tv-tittande.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tittade också på bönderna men jag börjar bli lite trött på Herr blyger. Varför ställa upp i ett sånt program om man knappt törs titta på en tjej-kan han vara riktigt ärlig?? Det vill han ju framstå som men jag skulle aldrig stå ut med en sådan person....kan det vara något att "hålla i handen" om det blåser storm.
    Usch, vad sent jag är upp bla pga av sommartiden som snart är slut för denna gång. //M

    SvaraRadera
  3. Gomorn....Ja dessa ordspråk...att jag inte ger mej:)...Kan tro att du ser din svaghet o är stark!...såg lite på Carina Berg:)...kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Men visst är det lite roande med dessa bönder. Den ene är kär som en klockarkatt, den andre är så blyg så man undrar ju vem som anmälde honom till programmet. För inte vågade han väl själv ?
    Kamelbonden visar ju inte alls vem han har som favorit vad jag har märkt i alla fall, men den mörka damen gör ju allt för att fälla den stackaren.
    Ja, fortsättning följer ju och det ska bli roligt att se hur det går.
    Ha det gott. Ikväll är det kockarnas tur.

    Kram Åsa.

    SvaraRadera