fredag 28 september 2012

vad "blir"det för väder ,vojne,vojne

Vad är det för konstigheter med vårt väder ? Idag har vi haft regntunga skyar , regn, lite sol ibland.Som avslutning en stor
j---a fullmåne.Kan det vara möjligt det är ju inte länge sen den


var full, men kollade med min dotter som sade det är rätt. Men visst går det fort allting.En trevlig TV-kväll med Dobidoo ,de var jätteduktiga alla fyra. Jessica Andersson,Stefan Holm,Annamaria Espinosa och Hans Rosenfeldt.
Sen kom ju toppen hos Skavlan,mycket intressanta gäster tyckte jag.Där var Alicia Keys som nyss blivit världsmästare i boxning.
John Guidetti ni vet fotbollsspelaren som är jätteduktig, 20 år
Eddie Izzard stå upp komiker,tranvestit och väldigt pratsam.
Konstnären Bjarne Mellgard ,som hade en del att berätta om sitt liv .Det var sänt från London denna fredag,skall vara så ett tag berättade Skavlan ?? I kväll var det ingen höjdare till kvällsmat, 2 korv med bröd och ett glas öl till. Jag brukar festa till det lite extra,men orkade inte i kväll.Det tager jag i morgon kväll.
Det får räcka för i kväll, med dessa ord oxå.

8 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

Här har vi bara tittat på golf. En extra kanal som vi betalar för. Det är stor tävling mellan USA och Europa och det är äran det handlar om.
Korv med bröd är inte så dumt alls. Det äter vi ibland till lunch när vi inte "orkar" eller inte är så hungriga. //M

Rapport till Vänfors sa...

Jag gillar Skavlan...mycket...jättemycket...ja, inte sååå mycket, min Christer smäller högst...men sen kommer Skavlan:))))
Kram Annika

The Rosegarden in Malevik sa...

hej där.....ja Skavlan e trevlig :)
å missa nu inte...

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

förra veckan 109fina bloggar.
det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Katta sa...

Tänk att jag tänkte presis som du i går kväll, fullmåne nu igen :) men tiden går så fort så en månad har förståss hunnit gå sen den var här sist. Vädret hos oss har varit riktigt dåligt den här veckan och jag längtar efter vackert soligt höstväder. Kram Katta

Anonym sa...

Gudetti ... mmm vilken mumsig fining!!!!

Tommy sa...

Javisst Skavlan och Dobbidoo såg vi på oxå...

Om jag vore tjej skulle jag "stött" på Skavlan *s' han är ju snygg Hehehe

Nu ska vi på ett litet party, så vår kväll blir såklart eller förhoppningsvis TV`n avstängdkväll

Mamma C`s gubbe tillika din ohängde Måg

Johanna Stålros sa...

Skalvan är toppen, tack för att du kikade in hos mig, och som svar på din kommentar så var det väldans lyxigt, ja mannen min skämmer bort mig ibland;) du det skulle passa dig lika bra som någon annan. Det är bara att svepa på sig morgonrocken om man vill, eller hoppa ner i plurret eller bara stolt visa upp sina extra kilon;) Kram fina du

Gunillasljusglimtar sa...

Skavlan är en go kille tycker jag också! Ja här har det måtts illa idag förstår du vännen...Denna sura ruttna fisk som kom i min nun känns än!! Ha det gott Hajan! Kram Gunilla