måndag 24 september 2012

Toppenkväll med X-Factor

Förlåt Moreus, men i kväll vann X-factor , vilka förmågor som dök
upp.Tyvärr hon som berörde mest var en tös som hette
AWA SANTESSON. Glöm inte bort det namnet för henne kommer vi att få följa.Tyvärr den enda bild på henne var en video,det klarar inte jag hur man gör.Men gå in på Googl så kan Ni lyssna.
Alexander slog till och med jurin med häpnad, vilken röst man bara satt där och inget fattade,att en sådan ung kille hade så mycket inombords.Jag har bara slumpmässigt lyssnat förut på detta program,man börjar tröttna på alla tävlingar.Så har vi en till som
jag skulle vilja ha bild på,men hittade inte den killen först men
trägen vinner.Det var fängelset som räddade honom och en liten
dotter som föddes. En solskens-historia som är så underbar, hoppas den håller ända fram för den killen.Richard Klingvall är hans namn.
Nu är det lite bråttom tyvärr,jag skall iväg med min personliga taxi
jag menar Färdtjänst, men jag kommer tillbaka var så säker.
Vet Ni något under bart SOLEN SKINER från en klarblå himmel.
Hoppas nu att maken mår lite båttre,för gårdagen var för bedrövlig,
jaa jag vet att det kan vara så.Men man måste leva på hoppet.

4 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Ja det var bra igår Xfacktor...Du är snäll som besöker din man! Hoppas han mår bättre idag Kram på dej ♥ Gunilla

Norr om Köpenhamn sa...

Vi väntar bara på att danska x-factor ska starta igen. Då brukar vi sitta bänkade på fredagskvällarna ;o)Och har gjort så i tre år nu..hihi!

Ha en härlig start på veckan!
Kram
Ulrika

Äppelblom sa...

Om jag inte har sagt det förut, så säger jag det nu: Jag tycker din blogg är så lättsam och underhållande. Den är trevlig att läsa.
Synd att din lille gubbe inte mår så bra.
Ha en trevlig kväll i TV-soffan för det ska jag ha!
Kram

Mamma C sa...

Detta följer jag, tycker det är kanonbra.
Nu skiner ingen sol längre utan det är övermulet igen.
Kram