tisdag 4 september 2012

Tack Filip och Fredrik för KRISTALLEN

Började kvällen med God Kväll, jag tycker om Pekka Heino.Det bliver alltid en trevlig stund tillsammans med honom. I kväll blev det underbart Lasse Berghagen var där.Han är ju också en sådan varm och god person. Den boken han har skrivit sist nu, den skulle jag vilja ha,han berättade så härligt om sitt Svärdsjö.
Sen skulle jag kolla på Playa Del sol,men det orkade jag inte.Jag förstår inte hur de kan hålla på,vilket leverne. Nu hade jag redan slagit över till 5an,tänk så bra att jag gjorde det. Så bra De blivit
förr tyckte jag att de bara var ett par gapiga killar. Jaa de gapar nu med,men med humor och glimten i ögat ,  ett jättetrevligt program.Jag blev väl av med en femtiolapp på att rösta. Men jag är inte så dyr i drift för övrigt ,så det bjuder jag på.
De som fick sina kristaller tyckte jag nog hade rätt att få dem.
Gunilla Persson i Holywood fruarna har väl fått spel,eller vad jag skall säga,hon kan bara inte vara riktig. Som Ni förstår så hade jag lite tur med reklamen,så jag kunder kika emellanåt på 3an.
Men där måste jag nog kolla på Tv3 play.
Det har varit en trevlig kväll , men nu är det Stefan Andhes tur
Nu somnar jag med hans kåseri som vanligt.Natti,natti

5 kommentarer:

  1. Du är en underbar människa du! Du bjuder verkligen på dej själv! Tack för att DU ville vara med på min lilla utlottning! 3 lotter till dej...Ha en bra dag ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. Pekka Heino har varit en stor favorit även för mig ända sen han hade ett frågeprogram för undomar för många år sen.. Nu har jag glömt vad det hette tyvärr..

    Maidi

    SvaraRadera
  3. Tittar bara in en snabbis och säger tack för den fina kommentaren.

    Nu är svärmor och svägerska på ingång här. Jag kommer tillbaka och läser dina inlägg senare i stället.

    Allt gott och stor kram!
    Monika

    SvaraRadera
  4. Haha det lät som en riktig tv kväll, nu på hösten börjar jag också se mer tv som aldrig ser under sommaren...
    Bonde söker fru blir först ut ;)
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  5. Du har inte fått ont i tummen sådant zappande som det är på din fjärrkontroll ;)
    Såg inte kristallen igår, men den brukar vara bra och underhållande.
    Nu är det snart halv åtta på tv:n och det ska jag se.
    Kram

    SvaraRadera