lördag 22 september 2012

OCH REGNET DET BARA ÖSER NER

Ja nog har vi fått höst, det kan man inte klaga på i allafall . Men måste vi ha så myckert jämt av allt när det slår till. I kväll blev jag lite besviken på mattias Klums program,det händer ju inget med dessa Chimpanser vi väntat på i två program.Här regnar det bara
Det är tredje dagen med regn,regn och regn. Jag skall ju inte klaga
min Färdtjänst kommer ju i alla olika väder.Vilka strapatser Maria och hennes son fick utstå,lång väg att vandra.De fick ju sin äventyrslystnad mättad i alla fall, tack vare barnen i Ruanda.
Bäst i kväll var Intresseklubben, allt var ju alstralt i kväll, bara
rymdspråk kan man säga.Var får de allt ifrån,vilken underbar humor.Jag kollade på Expressens nöjessida för att kolla hur det gick med körerna. Rolinczky åkte ut (felstavat), Bagge fick beröm,
Jag får kolla på tv4 play,kan ju inte tala i detta när jag inte hört på dem. Nu säger jag godnatt efter en rätt skaplig kväll ändå.
natti,natti på Er

5 kommentarer:

  1. Nu säger jag godnatt efter att ha sett Avatar för andra gången.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Godnatt fina Lilla Hajan...med lilla menar jag nåt fint och gulligt:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du tittat in hos mig, så att jag fick hitta hit! Jag tittade bara på körslaget en kort stund igår, men hade turen att få se Bagges fantastiska uppträdande och hans kämpande mot scenskräcken. Ett riktigt härligt avsnitt att bli glad av, absolut värt en tur till TV4 Play! =)
    /Petra

    SvaraRadera
  4. Jag skickar lite sol till dej från mej! :o)

    Allt gott!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera
  5. Jaa du Hajan nu ska Nilla sova här efter en helhelg med barnbarn! Kraam Gunilla

    SvaraRadera