lördag 8 september 2012

Kanske jag var för trött,eller något saknades

Körslaget är på G igen, att TV4a hinner med att ha alla sina program. Gry får ju jobba "häcken" av sig. Det är inte så många bra
programledare De har att välja på.Men det är ju samma sak på alla kanalerna.Ja kvällen började ju med Fridlyst på SVt. Men jag var för trött,eller oxå var alla tigrarna ännu tröttare.2 st Bengaliska fick
vi se.Vi var i Indien i kväll.Anders Jansson och hans dotter var där i
tre dagar. Anders fick en magsjuka som man ofta får i Indien,så han
kunde inte vara med alla dagarna.Anders Jansson var med i ett annat program oxå som hette Intresseklubben,Babben Larsson, Glans,K.G Hammar som var riktigt rolig,det hölls av Wester.
Wester som har ihop det med Ann Lundberg.(igår var det så ) men man vet aldrig.I fråga om Körslaget så höll jag på Puttes lag,Bengan Janssons var bra med.Anders som var juridomare i Idol
hans kör var duktig.Nej det bliver svårt,De hade bra pipor allesammans.Nej Ni nu skall jag sluta för jag skall greja iväg en
Gratulation till ett barnbarn som fyller 17 år i morgon.Vi skall fira
henne nere hos min gubbe så han får vara med lite oxå.Vi får vara
i ett samlingsrum på Centret så vi får plats.Vår dotter och måg har
sina barnbarn med,de har varit hos dem sen i fredags och skall inte lämnas tillbaka förrän på Söndag efter 17 årskalaset. Det kommer nog att bli fart på den festen.Ni får reda på mer i morgon kväll
ha en bra Söndag alla.

3 kommentarer:

Bitte sa...

Det låter som en härlig fest, vad roligt när så många av ens nära och kära kan vara med! Roligt också att festen hålls på centret så att din gubbe får vara med på kalaset också :-).

Ja, jag kommer att skriva om när nyheterna kommer hem, jag går här och längtar och väntar så jag kan bli tokig!

Många kramar
Bitte

Gunillasljusglimtar sa...

Åh då blir la gubben gla! Ska också på barnbarnskalas i em..fira en 12 åring! blir riktigt kalas det ska du få se...Fin header du har..Kramis Gunilla

Änglarum sa...

Hej! så klart det inte är försent att vara med i min utlottning ;=) välkommen! Kikade in till Gunilla och hon har länkat fel och hamnat hos ett annat änglarum..jag har bara en blogg.ha en fin Söndag!kram Jessica