torsdag 13 september 2012

Jag tror jag valde rätt i kväll ? ?

Jag valde Fjällbacka och den lilla ön Valö. Kockarna på TV4 kan jag se reprisen på. De håller ju till på Fjällbacka för att filma en hel serie med Camilla Läckbergs deckare. Intressant och då finns det en särskilld kock som fixar all den maten.Hon heter Samantha Larsen och vilken duktig tjej.Vilka underbara rätter hon
lagade, film-teamet berömde hennes matlagningskonst.Anne Lundberg och hon samarbetade bra.Kanelkycklingen tyckte jag verkade spännande.Ann Lundberg bakade så det stod härliga till.
alla recept finns ju på Svts recept. De fick laga maten på den lilla ön,sen åka båt in till Fjällbacka för att servera alla skådisar och jobbare där.Ingen glamore att vara varken det ena eller det andra.
Nästa vecka är Anne Lundberg i Tokio det Ni.kan nog vara något"!

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Måste se dessa nu på play i helgen. Nääää, nu väntar sängen.
Kram

Majberggrens's Värld sa...

Jag valde Kocktävlingen. Kanske lite trist när det går efter ett "koncept" så jag tror att nästa program blir likartat. Men jag tyckte det var ok//M

GryNoKa sa...

Jeg har ikke svensk tv, ellers så jo programmet fint ut. Ønsker deg en fin fredag! Klem :)

The Rosegarden in Malevik sa...

ja jisses.......det var verkligen ett ställe där det hände ngt......ser fint ut :)
å missa nu inte,,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W


O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan