tisdag 11 september 2012

I dag har det varit en givande dag,man tackar

I dag började min dag tidigt,först kolla så allt var klart för hantverkarna. Inget som var i vägen vid fönstren.Tidigt iväg till min gubbe ,vi talade om Söndagen när vi firade vårt barnbarn  .Men det kom han inte i håg, så klart han sov ju hela tiden.Men vi pratade lite i dag,och det är ju så skönt. Sen kom färdtjänst och hämtade mig, för jag var tvungen till Konsum för att ta ut paket som kommit. Jag trodde det skulle vara nya köksgardiner, nej det var
ett jättelångt tjockt rör.Oj vad jag vände på det ,det var från Vilhelmina. Sen efter en timme så kom bilen och hämtade mig igen
Finns det något mat klar,skojade jag när jag klev in , två trevliga
killar var precis klara med fönstren.I paketet var det två jättehöga ljus, så vackra ifrån Skare Ljusfabrik. Flickan i Vilhelmina ville bara göra mig glad, så himla rart jag är så tacksam.
Såg ett tag från Playa del Sol, men man bliver bara tröttare,och tröttare att titta på det.Jag har blivit som en 100 åring,jo det är säkert, skulle se på Holywood fruarna fick samma känsla där med
Man kan ju inte tro det är sant,så töntigt är det eller hur? Nej nu
kryper jag ner med Stefan Andhe och Året Runt.Glömde berätta
att Sverige vann med 2-0. Något positivt ändå,men det tog lång tid.
natti,natti nu är det slut detta med.

4 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

God Morgon! Tack för kommentar hos mig och jag ser att vi skrev om nästan samma program. Ljusen, var det från någon bloggvän? Trevlig överraskning!
Ny dag och vi får se vad som händer oss idag//M

Majberggrens's Värld sa...

Hej igen! Jo, jag skickade in "några rader" men jag visste redan från början att det inte skulle räcka till....pris ska delas ut på Bokmässan och det är ju sista helgen i september, men kul var det! Sen tycker jag din blogg har blivit så häftig med bilder,klocka, och "kanske gillar du det här" mm. Antar att du fått hjälp men är det svårt? //M

samson sa...

Håller med om att Holywood fruar är töntigt de lever ju helt avskilda från verkligheten
vad kul att få paket
ha det så bra
maggan

Mamma C sa...

Hejsan, svejsan och tack för kaffet och mackorna. Gardinen var för liten för mina fönster. Men kanske trixar till det i tvättstugefönster. Vi får se hur det blir.
Kram