onsdag 26 september 2012

Hur står det till Hajan, Jo tack bra det är Tisdag

Tisdagarna har jag vikt för dansen och Hollywood fruarna.
Vojne,vojne hur orkar Du säger mina väninnor? Jo det går riktigt
bra,visserligen slumrar jag till emellanåt, men jag vaknar till också.
I går blev det lite roligare, när Siri ville tatuera in  4  1/2  på axeln
för att hedra sin döde make. Siri kunde bugga så det stod härliga till. Ni förstår ju att jag tycker det är roligt att se dessa damer och herrar.Hudcanser existerar inte för dessa damer,de är brunare än pepparkakor, ja då gubbarna med.Vilken kondition de måste få av allt dansande.Jag kommer aldrig att glömma när Siri och hennes släkting var ute och red på en kamel. De skrattade så de höll på att ramla av Öknens skepp,herre min je,vad det gungade på.
Ja så var det Hollywoods fruarnas tur, vilken Tisdag för gamla Hajan att kolla på. Jag frapperas lika mycket varje gång när jag ser
detta program.Margaretha den översta får ju snart en dotter,med sin
make den 83 åriga trevliga gubben. Isabell hon på bilden under får
oxå snart ett barn till.I går var vi bjudna till henne för att ge presenter till denna babys som inte var född ännu. Gunilla var inte medbjuden,surt sa räven.Men hennes dotter lilla Erika var och tävlade i skönhet,det tyckte inte Gunilla om sådana tävlingar.
Men Erika vann 4,500 dollar och ett diadem,så nu tyckte Gunilla om dessa tävlingar,så nu skulle de anmäla sig till flera.
Maria Montazani handlade som vanligt,eller bytte ut denna gång ett fullusat träd,mot andra pigga växter utan ohyra. Nu tänker en del av Er hur orkar käringen sitta och titta på detta? Jo jag tycker det är så intressant med allt detta överflöd på pengar och ansiktslyftningar.
Jag skulle också behöva lyfta mina ögonlock,de hänger som elefantöron nu.Men de får väl hänga de åren som finns kvar.
natti,natti  eller morn,morn heter det ju.

3 kommentarer:

  1. Klart att du får ta en bild av mej vännen.Blir så glad av dina kommentarer hos mej.Ha en fin onsdag vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ha ha, följer också "fruarna". Fattar att mycket är riggat för att vi ska få en bild som gör programmet intressant men ändå. Undrar hur det känns att leva ett sånt liv. Vad gäller Gunilla tycker jag faktiskt att det är lika hemskt att se som när Anna Anka huserade. Det är inte riktigt roligt mer som lyteskomik, de är ju helt uppenbart sjuka på något sätt. Har ju någon form av psykiskt handikapp och då tycker jag det nästan blir obehagligt att se. Vi skulle aldrig acceptera att ett tv-team tog sig in på ett skyddat boende och drev med folk i Sverige. Förfärligt med lilla Erika som verkar ha en hemsk uppväxt, undrar om ett svenskt barn hade blivit omhändertaget med en sån mamma?
    Fast värst är nog jag som storögd och nyfiken sitter och tittar:)))
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ha ha, följer också "fruarna". Fattar att mycket är riggat för att vi ska få en bild som gör programmet intressant men ändå. Undrar hur det känns att leva ett sånt liv. Vad gäller Gunilla tycker jag faktiskt att det är lika hemskt att se som när Anna Anka huserade. Det är inte riktigt roligt mer som lyteskomik, de är ju helt uppenbart sjuka på något sätt. Har ju någon form av psykiskt handikapp och då tycker jag det nästan blir obehagligt att se. Vi skulle aldrig acceptera att ett tv-team tog sig in på ett skyddat boende och drev med folk i Sverige. Förfärligt med lilla Erika som verkar ha en hemsk uppväxt, undrar om ett svenskt barn hade blivit omhändertaget med en sån mamma?
    Fast värst är nog jag som storögd och nyfiken sitter och tittar:)))
    Kram Annika

    SvaraRadera