fredag 10 augusti 2012

Vilka höjdare Spanien och HANDBOLLEN

Jaha detta är så mycket man orkar i min ålder.!!! Först åkte vår dotter och måg iväg igen till Spanien,vill ha mera sol när De har sin
semester. Då hade hon glömt att ladda sin mobil så vi nådde inte varandra.Men när jag kom hem igen hade de ringt,då ringde jag men kom ju inte fram de får ju inte använda mobilen på planet.Men nu är allt ok De är framme,men faktiskt ner till Växjö var det en liten grej med två Rådjur inblandade.Men de klarade sig rådjuren
och bara en liten repa på bilen,så det var ju skönt.Men sen har der ju varit Handbollsmatch, spännande så det var inte klokt.Grannarna
som vet att jag är själv undrar väl,när jag skriker SKJUT då.
Men nu är De i final, fast jag vet ju inte mot vem,den matchen håller på nu.Men vilken bra målvakt vi har i Mattias Andersson,
Kim Andersson och Kim Ekdahl var bra med.Ja alla var bra jag tånker inte räkna upp alla.Kungen och Sylvia var där i dag med
roligt att de angagerar sig.I dag fick jag de fina korten som Lisas ordnar med fjärilarna på och så tog jag skymning i torpet,passar  bra om man skall ge pengar i gåva till någon.Det bliver ju mest det
för ungdomarna köper hellre vad de själva vill ha.Det är bra tycker jag för man hänger inte med vad De vill ha egerntligen.
Ja nu är Olympiaden snart över både skönt och tråkigt.
Men så är det ju med allt här i livet. En bra fredag i allafall,natti,natti

3 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

Ja, handbollen var nästan oliiidligt spännande! Och nu har vi sämst silver och ännu en rysare att se fram emot //M

Anonym sa...

Tjena svärmor...vi sitter nu på en liten bar i Spaniens land...dom har free Wifi...alltså vi får surfa fritt...vi dricker en bira...har just varit och ätit en varsin kycklingsallad....Spanien är ett land, där man dansar tango 'ler* Vi höres...Klockan är nu som du kanske ser av vårt inlägg...23.05 och temperaturen är drygt 30 grader Plus alltså *s*

Nu ska vi snart dra oss hem för att sova och vänta in morgonen med den lokala marknaden.

ps. vi har redan köpt tvättsvamp till dig...

lisashus sa...

Det låter ju som om du fick en skön fredag till slut!
Önskar dej en solig och skön helg också!
Lisa