måndag 6 augusti 2012

Tack Lotta Engberg,Superbra

Tusen Tack Lotta, skall försöka fatta mig kort för nu har jag åkt ur
redan två gånger. Usch säger jag, jag bergriper inget av det så det är
bara att taga nya tag.Vill bara ge en eloge till kvällens program, vilket bra gäng Du hade fått ihop. Jättebra med generations växlingarna som var er emellan. Vilka fina flickor Du har, Jag har ju läst om att en flicka läste till läkare, och var ju klar nu. De sjöng ju så fint med. Sen Tova Carson hon är ju lika bra än, ja nästan i alla fall. Christer Lindarv och hans kompisar var ju toppen bra. Sen har vi ju ungdomarna de sjunger ju bra med, och det var ju bra för det var många plakat med SAADE på. Flickan från Norge är väldigt duktig och Molly med, de sjöng ju sådant som ungdomen tyckte om. Ja nu var det ju det här med Fotbollsmatchen emella Göteborg och Peking det blev en pinne var till dem, det får duga bättre än inget. Nu skall jag gå och knyta mig, och radera bort allt som ramlat i väg, men mig slipper Ni inte, jag är redan tillbaka i morgon. Natti, natti........

7 kommentarer:

Mamma C sa...

Såg inget av detta du sett. Satt mig inte vid tv:n förens kl. 21.30 och såg en film på 2:an. Den slutade nu, så nu blir det sängen här med.
Kramis

Hannis sa...

Det är bra att du inte ger upp!
Fnissade åt din kommentar hos mig, du har så rätt om pysslandet.

Fin dag till dig!

Gunillasljusglimtar sa...

Gomorron...håller me om Lottas fina töser...ha det gott nu gumman <3 Gunilla

Majberggrens's Värld sa...

"åker ur"...vad menar du? Ibland när jag skriver, rätt ofta faktiskt, försvinner texten men den finns kvar. Klicka på någon av ikonerna längst ner på skärmen (svårt att förklara...) så tror jag att du hittar ditt inlägg igen. Har du en laptop? Det har jag och det är troligen orsaken till flera datastrul för det ligger, säger min son, en massa kortkommandon inlagda på "vissa bokstäver"...Vi kämpar på! //M

Anonym sa...

2 jag sa 0 det blev . Men 1 pinne är bättre än 0. Spelmässigt var "VI" överlägsna men "DOM" missade tyvärr sina chanser.Missade tyvärr Lotta idag men ibland måste man ju prioritera och i mitt fall var det ju inte svårt.Sticker ut på havet ett par dar om du undrar vart jag har tatt vägen. Ha det / Sonen

Snögården sa...

Hej! Vad roligt att du hittat till mig. Mamma c blogg är så härlig det värsta är att man blir så hungrig där!!!
Vilka läckra bilder du fångat av vår stad fotboll på hög nivå.
Ja Mallis gillar jag skarpt , ca 3 h flygtid härifrån och man blir aldrig besviken.
Kram Anni Snögård

Viola sa...

Låter som du hade en härlig tv kväll, kram på dig