tisdag 7 augusti 2012

Skansen-kväll, regn även där

Ja så har Tisdagskvällen gått, tyvärr nu är det bara en tisdag kvar sen är det slut. Ja i kväll tyckte jag det var en salig blandning.
Jag är ingen vidare förtjust i Soundtrack, deras nummer tager ju aldrig slut. Men smaken är som baken har jag fått höra. Flickorna som kalla sig Divine sjunger Opera, det är mycket vackert men går inte riktigt hem, bland Skansens unga publik. Det är inte de tre Ni ser på bilden, då har det varit roligare.Torsten Flink reste sig igen,
Malin Ohlsson söt och god som vanligt. Cookien´s beans sjunger ju väldigt bra. Det bästa i kväll tyckte jag var när Måns visade att han ej måste ha fluga alltid, den låten och Panet Oz bit Panta, då rycktes man med lite. Ja det är tisdag men jag har inte fått Året Runt så jag får lägga mig utan Stefan Andhes krönika. Men det går nog bra ändå.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Vi har sett förra veckans Skansen på play nu. Vi får se det som var idag i morgon. Sophie o Rikard var här och käkade och åkte precis när det hade börjat. Ringer till dig i morgon.
Puss och godnatt

Majberggrens's Värld sa...

Fina bilder du lärt att lägga upp i din blogg! //M