torsdag 16 augusti 2012

PAELLA VID "ERNSTS" KRAFTSTATION

Så var Sommaren slut med Ernst för denna gång,tack i allafall för ett jätte-trevligt program.Tänk att Kraftstationen kunde bli så tjusig i all sin enkelhet ändå.Avslutningsfest som vanligt med paella.
Jag trodde att det skulle bliva helstekt gris , det var väl jag som var lite sugen på det.Jag har aldrig lärt mig tycka om Paellan trots så många försök i Spanien.Kraftstationen ligger ju väldigt vackert vid sin insjö.Det var ju ett fint SPA också utomhus. Det enda inte jag gillade var ju toaletten inomhus. Man såg ju igenom detta glesa tyg ändå.Hur bra än det förbränner så bliver det en konstig doft ändå.
Men det är en fröjd att se dig i köket med matlagningen och bakningen.Eljesta får väl dina duktiga killar taga åt sig berömmet,Du kommer ju med förslagen men jäklar vad De är duktiga.Heder och ära åt dem.Välkommen til Jul nu Ernst för vi gillar Dig,och dessa program.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dottern här nu, från samma cafébord som nyss *ler*...det engelska med fri surf.

Ernst får jag titta ifatt på TV-play, när vi kommer hem....

Kram, vi ses snart "tisdag"

Anonym sa...

Såg sista jag med.Fint blev det men törs man släppa in en barnfamilj ...... tveksamt ! Men skit samma .... bra TV är det i alla fall. Ha det gött / Sonen

Majberggrens's Värld sa...

Var ute på stan (Gbg) igår och såg inte Ernst avslutningsprogram. Men kanske går det i repris. Han har många bra ideér men jag köper inte allt han gör. Men smaken är ju som baken-delad! //M

Äppelblom sa...

Igår hade jag besök, så jag missade Ernsts program och glömde spela in. Får titta på datorn istället.
Jag bor bara ett par mil från kraftstationen, så jag vet var det är. Lite kul faktiskt!
Ha en go´ dag och kram!

Hannis sa...

Ernst är mysig.
Han känns jordnära på ett äkta sätt.

Jag ska kolla på play i helgen så jag kommer ifatt=))