söndag 5 augusti 2012

Nu ramlar medaljerna över oss,så K U L

Det blev ju en härlig söndag i alla fall.Fattade inte ett dugg när vi fick guldmedaljen.2 minuter före sa de nu får Sverige silver. Men det var ju sant,det blev väldigt förvirrat just då.Det var toppen tyckte jag för Fredrik Lööf och Max Salminen,hoppsas det är rättstavat.Triathlon i går var ju rackrigt nära.Jag såg på Brottning med då slog svensken ut förra världsmästaren i deras kamp. Men det är inte klart mera brottning i kväll.En besvikelse i dag var att
Isabella Andersson bara kom på 18de plats,så kan det vara säger jag som har rullator till hjälp( ha,ha,ha,).Det är inte klokt vad gamla
kärringar lägger sig i.I kväll är Charles Dickens,David Copperfield
första del den måste jag se,hur det skall gå ihop med OSet.Men det är ju repriser på deras program med. Jag har sett Triathlonets slut 2 ggr i dag,så det så.Nu skall jag ha lite eftermiddags-kaffe,jättesugen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul med ett OS-Guld äntligen hade vi lite Vind i Seglen. I kväll är det ju semi + final på 100m/h. Undrar vem av "broilerna" som vinner. dom är väl fullproppade med "Steroider" allihop men det är spännande ändå. Spännande att se om Bolt har ätit tillräckligt med "dunder" för att försvara guldet.Det blir sent i kväll igen ...... Ha det gott/Sonen

GryNoKa sa...

Gratulerer med gull! :)
Ja,det er slitsomt å følge med på OL eller OS som dere sier.. Vi trenger å ta oss gode kaffepauser. Ha en fin uke! klem fra Gry :)

Äppelblom sa...

Här har jag också tittat på OS och gläds åt en och annan medalj.
Ha det fint och sköt om dig!