måndag 20 augusti 2012

Nu har hösten kommit till TV4 Nytt ? ?


Tack för detta, det bästa på  året ,för jag gillar dina roliga kommentarer,du är toppen.
De slår aldrig fel,jo en del tycker det då får de väl de se något annat.Så många olika typer av människor,men han lyckas pussla ihop dem i alla fall.
I kväll var det Italienskt tema på
italienska köttbullar,Tira Misso
(felstavat) Molto Beno.
Hemgjord pasta till,verkade väldigt gott.Sen kom Robinsson,det tror inte tanten på ,det blev ju aldrig någon riktig tävling,det är något som fattas.
Sen bliver det riktigt tråkigt D A L L A S , varför kan man undra
man skall inte dömma ut det med en gång,men jag orkade bara en
halvtimme,så var jag nöjd,eller missnöjd skulle jag vilja säga .Enda gångerna jag var nöjd i kväll,var när det ringde på dörren,och för ett telefonsamtal.De som ringde på dörren var dotter och måg
bruna som bara den,och jätte nöjda över sin semester.Den som ringde var sonen som undrade hur hans mamma hade det,man bliver så glad,att de kommer ihåg att man finns.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tillbaka i verkligheten igen.

såklart vi minns dig och resten av dom kära vi har kvar, hur skulle man kunna glömma !

Nu har vi sett ifatt på Allsång, sett Robinson, men hoppade över Dallas.

Anonym sa...

glömde...att säga att det var mågen som skrev ovanstående

Mamma C sa...

Precis som gubben min sa, så skippade vi Dallas. Dottern bjöd på svamppaj och god sallad när vi hämtade Nzi. Hon blev jätteglad att få tillbaka sin matte och husse igen. Borta bra men hemma bäst även för vovvar. Nej nu ska jag hoppa i säng, ögonon orkar inte snart hållas uppe längre.
Kram

Majberggrens's Värld sa...

Tror jag tittade för mycket på tv under OS så nu vill jag nästan inte se något alls. Men Hollywoodfruar ska jag kasta ett öga på imorgon, tror jag iallafall//M

Viola sa...

Det blev en tv 4 kväll igår..men jag orkade igenom alla programmen....får se hur det blir med Dallas..följde hela serien på 80-talet...ha en bra dag, kram

Gunillasljusglimtar sa...

tyckte som du,Dallas kvittade mej också! Har inte tålamod om det inte är bra direkt! Du verkar så himla alert! Så kul att du bloggar..kramen Gunilla

Bitte sa...

Jag håller helt och fullt med om att alla roliga kommentarer i Halv åtta är något av det bästa med programmet! :-)

Vi satt också bänkade framför Robinson igår, men jag håller med dig om att det var en lite halvtråkig inledning. Jag trodde att det skulle vara mycket mer "kamp" och tävling på en gång!

Dallas kommer jag nog att se mer av, jag följde serien på 80-talet så det ska bli intressant att se hur allt utvecklar sig.

Ha en fortsatt fin vecka!

Många kramar
Bitte

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Halvåtta hos mig är ett underbart program. Men Dallas och Robinsson skippar jag allt.
Kvällskramar från Maria

Anonym sa...

I halv åtta denna veckan är mitt syskonbarns flickväns systers man med ( hängde du med) han heter Lars Gustav och i morgon är väl hans dag. Jag har själv aldrig träff at honom men det ska bli spännande att se vem han är. Har däremot träffat hans jättegulliga hund, som var lite reserverad.
Dallas tittar jag på det är ett måste. Man måste ju få veta vad som hände, i kväll kommer väl Cliff Barnes in i bilden. Men Robinson gud vad jag är less på det, men barnen vill se. Men tanterna från AMerika ja de hoppar jag verkligen över, gud så dumt det är. Ha en god tv kväll. Kram Ann