tisdag 28 augusti 2012

Man kan inte tro det är sant , Herre Gud oj oj

Kvällen började jättebra,start för God Kväll på Svt,ett härligt program .I kväll var ju Björn Skifs och Lennie Norman där,de har ju en show tillsammans.Sen var Gunilla där och talade om höstblommor.Så var det en hund som fick lära sig att lyssna på sin husse.Jag valde 4an med Playa Del Sol, när klockan var åtta ,varför kan man undra,men tanten är nog lite nyfiken.Roligt verkar de ju att ha, och det är väl därför de åker . Vid varje paus slog jag över på SVt, där var ju ungdomarna som inte visste ett skit om något. Varför då, det är ju inte ungdomarnas fel,det är ju föräldrarna som gjort fel,De har ju inte hjälpt dem,snarare stjälpt för dem i och med att De inte har fått gjort något hemma.Ja sen var det ju Hollywood
fruarna ,vad skall man säga där då.Hoppas den Nya Margareta Svensson behåller sitt ansikte som hon har nu,det är ju den enda som verkar naturlig.Ha.Ha jag kan inte tala mer om det,för jag orkade inte se färdigt.(man kan ju se reprisen) sån är jag.
Ja nu är väl hösten på gång, i morse hade jag bara nio grader ute,
hörde att det bara var 6 grader i Norrköping.
Nej kära bloggvänner det är Tisdag och då lägger jag mig alltid med Stefan Andhe,i dag heter hans krönika,en orolig själ.i Året Runt. Natti,natti 

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Här var det Robinsson och sedan Play del sol. Nu är det natta för mig med. Nej några kallingar åker inte på ännu, någon måtta får det vara.
Kram

Majberggrens's Värld sa...

Jag tittar sällan eller aldrig på serier...orkar inte med samma vecka efter vecka. Men av någon anledning tittar jag på "våra fruar". MEN i år verkar de väl mer än lovligt "enkelriktade". Antar att de som regiserar serien har någon typ av manus som de måste följa , om inte, är de ju bara tragiska....men jag tittar nog igen och hoppas att det kanske blir bättre....
Sen TACK snälla för så fin kommentar hos mig. //M