söndag 12 augusti 2012

Lite pekingprat IFK-Häcken

Hur kunde jag glömma Er match,så får man unte göra när man
leker Peking-reporter. Men jag är ingen bra observatör när jag plockar bilder.På förra inlägget skrev jag att bilden var från dagens
Handbolls-match icke sa Nicke.Att Franska laget var på bilden det stämde men det var det enda.Men nu gäller det mitt IFK som spelade hemma mot Häcken,tyvärr vann de,men det är inget att gråta över som väl är, det går fler tåg.
Ja sen spelade jag ju Bingo-Lotto,jag vann en ny lott så det bliver en gång till.Men eljest var det  så långtråkigt det går ju alldeles för
sakta. Eljest är ju Bylund trevlig ,jag följde ett bra program för ett par år sen,som var från ett koloniområde jag tror det hette Iris .
Nej nu har jag nog skrivit av mig,i morgon bliver det sista programmet från Liseberg.Sen skall hon ut med Christer Sjögren och ha Jul- Show,jaa jag säger då det. God natt

1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var ju tur att du vann en ny lott :))
Kram
Marie