måndag 13 augusti 2012

Lenas kväll på Liseberg



Ja nu är det slut med Allsången på Liseberg för denna sommar.Lena var ju på topp,underbara härliga kvinna.Hagsätra-killarna gjorde som vanligt bra ifrån sig.Christer Björkman,Linnea Henriksson,David och Lotta Engberg var ju bra som vanligt.
Det program som slog i kväll var det på 3an med Patrik Sjöberg och Kajsa Bergqvist, den serien tror jag kan bli intressant. Den lilla tävling de hade vann nog Patrik trots att Kajsa är vinproducent.
Mycket trevligt program.Jag är jättenöjd med TV i kväll

4 kommentarer:

  1. Så flott at du har kos deg med tvprogrammet. I dag har vi endelig fått litt sommer! Og den skal vist vare til helgen. Hurra! Sensommerklem fra Gry :)

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Och jag som inte tittade på tv nästan något igår....blev liksom lite för mycket under OS men det är alltid trevligt när man är nöjd med det man valt att se på. //M

    SvaraRadera
  3. Det är verkligen sommar när Lotta är på Liseberg och Allsången på Skansen är men nu är det ju sista programmen för iår.
    Då känns det lite vemodigt för då kommer ju hösten krypande.


    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Mors !
    Jag valde Patrik ....... ett lyckat och lite småfyndigt program.Roligt när han häcklar Holm hela tiden men med glimten i ögat ...... eller ? Tror bara det är 3 program månd-onsd. men hoppas jag har fel . Ha det gött / Sonen

    SvaraRadera