söndag 19 augusti 2012

Kustresan,Bingolotto och Copperfield,härligt

Kvällen började med Den stora Kustresan.Vi åkte båt från norr och
söderut.I stället för Laxodling hade de gått över till Hälleflundran,
det hade funkat väldigt bra odlingen.2000 tusen ton , jättefina stora
jag visste inte att De kunde bli så stora.Kvällens program stannade vid Stavanger.Att kuststräckorna är vackra det vet vi förut,väldigt fint program.Sen blev det Bingolotto,med Janne Bylund som är så trevlig,passar perfekt för dettta program.Jag skulle inte spela ikväll men vann ju en ny lott förra gången .Nu bliver det en gång till för jag vann en ny lott denna gång med.Efter dessa program kom ju mitt härliga David Copperfield, jag har följt detta förut men inte denna inspelning.Man känner ju igen alla dessa skådespelare De är ju med i alla serier nästan från England.Det bliver ju fler härliga söndagar med denna serie,hoppas det.I morgon kommer semesterfirarna hem,då bliver även de fyrbenta glada.Det är skönt med barnen,min son hjälpte mig med bilderna till detta.
Ha det så gott,vi hörs.

3 kommentarer:

  1. Nu är vi nästan i Växjo...07.090 lyfter plåtfågeln med oss, vi blir hämtade 04.00 utanför vårt residens...Snabbare än en höna skiter så landar vi i Svedala där vår Volvo väntar på oss..

    Vi hör av oss när vi landat. Kramar...från Spanien

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för ditt besök hos Martin i hans blogg! Vi bloggar mer sällan nu, men tänker inte sluta helt. Första året kändes viktigast, så mycket händer för en hundskrutt då.
    Ser att du tittar på samma tv-program som vi, fast vi har valt bort mycket av tv nu i sommar. I kväll tänker jag ha en nostalgitripp med Dallas! Inte helt säkert att jag sitter så limmad som förr när programmet gick...
    Ha det gott och hälsa gärna på igen! //Elwa

    SvaraRadera
  3. Kära svärmor idag blir det Dallas, det ska bli så spännande att se vad som hänt. Barnen ska titta på Robinson, så jag blir väl sittandes också. Jag började jobba idag och är helt slut!!!! fast många kramar fick jag.

    Ha en go kväll. Ann

    SvaraRadera