lördag 4 augusti 2012

Jag älskar O S, men käringen bliver trött

Måste visa Er denna bild som kom till mig via mail.Det är en kille
från Vilhelmina,han kallas för Ville.Bilden är tagen i Söderköping
under ett besök där. Det var nog kärlek från första ögonblicket från
både Ville och kaninen.Villes mamma och jag tycker mycket om varandra, hon blev nästan min sonhustru en gång.Men så är ju livet
och hon och jag har inget emot varandra.Jag kommer ihåg denna Ville så väl,Jag ringde upp till Vilhelmina, det är många år sen då svarade denna lilla pojke,Jag berättade vem jag var och undrade om mamman var hemma.Då ropade han, Mamma det är till dig,det verkar vara en tant nere från hemmet. Han tyckte nog jag lät väldigt
gaggig.Han har 2 systrar med som heter Nan och Nea .Men det skall jag ta en annan gång.De är också duktiga Nan sjunger i kyrkan ibland,för Nea är det fotboll,hon är duktig med det.
De skulle varit med här men får inte med bilderna på dem.
I går var en jobbig dag,först i tvättstugan kl 07,00- 11,00. Då är man rätt trött.Sen detta som heter O S ,jag är ju så jäkla nyfiken
och ville så gärna se fotbollsmatchen.Det är inte klokt jag somnade och vaknade när det var 12 min kvar ungefär.Och det uppvaknandet var ju inte så roligt precis.Allt går ju åt skogen nästan,vi bliver väldigt ofta 4a ,så synd De gör ju så gott de kan i allafall . Nu har vi ju simningen i kväll,törs man hoppas ? Nej kära vänner nu slutar vi gnälla,vi ses i kväll ,det kan bli "  toppen "

3 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken söt bild!!

Ja, det här med os är lite uttröttande. Jag ser inte så mycket men dressyren och hoppning är ett måste.
Igår smygkikade jag till och med på jobbet när vi hade det lugnt!

Hoppas att du får en mysig lördag/Kram Hannis

Anonym sa...

Kan aldrig bli för mycket av det goda finns alltid nå't att glädja sig åt . Idag (4/8) blev det ett silver i Triathlon på gränsen till guld. Nu har ju fridrotten börjat med då blir det fart på det hela. Heja alla .......... fyra är ju inte dåligt ....... det är ju fler bakom än framför ....... helt ok för mig. Ha det gött / Pera

Anonym sa...

Visst är de söta. Statyen var ju jätt efin, och min pojk också. Ja det är tur att vi har varann kvar i livet trots allt, för även om jag inte blev din sonahustru tycker jag väldigt mycket om dig.
OS nej jag ser inte så mycket min tid går åt till att träffa vänner och släkten. Men hejar gör jag ändå.
Kram på dig Ann