tisdag 14 augusti 2012

I can JIVE, Underbart MÅNS


Denna bukett rosor är till alla som var med på den strålande finalen


En hel lång rad med våra fina artister,vilka killar Dyall-Mirro.Man skulle kunna hålla på hur länge som helst.Var det någon som såg programmet och inte var med Williams i I,can Jiva Toppenbetyg.
Vi får inte glömma Sarah Dawn Finer och Gina .Roligt att se Anders Lundin med.Tag emot våra rosor och välkommen nästa sommar igen.Publikrekord igen såg jag i Aftonbladet.
Förlåt Babben Larsson,Peter Lundbladh ni var bra med,jag tycker det är så härligt att se all ungdom toppen.

3 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

Underbar bukett! Du har så fina bilder på din blogg nu. Jag har haft besök av mitt barnbarn för första gången så det har inte blivit något tittande på tv alls. Roligt att avslutningarna på Allsången tydligen har varit jättebra. //M

Anonym sa...

Hallå morsan o svärmor...Vi ska kolla in Skansen när vi kommer hem..."Jerka" kan man ju inte missa....Han är ju "Kult" Gillar Lundin oxå såklart...

Idag har vi sprungit på en som vi tror är Spansk Huggorm...Vi har bilder med hem på den så vi får kolla vidare vad det var för en "Snake"

Sedan var stranden full av vad vi tror, blåsmaneter...Spanjorerna var lite upprörda när dom rensade vattnen från dom...Jag "din måg" alltså...var med och rensade oxå....Vi ville ju bada...Snart ses vi igen...På måndag lyfter plåtfågeln med oss i sitt innanmäte...Puss o Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Åh missade jag Jerka! Helsike också,höll på med flyttstäd hela dagen så det glömdes bort! Kram på dej ♥ Gunilla