söndag 12 augusti 2012

Ett underbart Silver,eller hur ?????

Detta bliver en salig blandning , först en bild på en duktig fotbollstjej.Som har varit i Åsele och fört sig,antagligen gjort något mål med. Tyvärr är bilden inte riktigt klar,men flickan heter Nea och är från Vilhelmina.Bilden sen är från Handbollsmatchen
Sverige-Frankrike.Det blev visserligen silver men allt behöver ju inte vara guld,som glimmar.Jag tyckte våra killar var så bra,jag undrar hur det känns i kroppen efter alla nedslagningar de ger varandra.Fransmännen var jätteduktiga med,och som vanligt så lite som skiljer dem åt. Så Hurra för båda lagen,så storsint är jag.
Den sista bilden i dag är på en annan tös från Vilhelmina hon heter
Nan,och jag har fått smakprov på vad hon kan, hon sjunger väldigt vackert och har vunnit fototävlingar oxå.Deras lillebror har Ni redan sett i ett annat blogg inlägg, när han kysste kaninstatyn,den bilden tyckte jag var så fin.
Vet Ni vad jag skall göra i kväll, jag skall spela Bingolotto med Jan Bylund, det är så länge sen men jag fick bara lust. Det går ju på en timme nu och utan reklam,så vi får se. tack skall ni ha för Era
kommentarer inte är det många,.men man bliver så glad över det lilla.Kram till alla,vi ses i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi trodde att datorn lagt av igen...eller att en sportnörd inte kunnat hålla fingrarna i styr *ler*

Men så kom det ett inlägg iaf. Vi har ju inte följt något av Os 2012..

Men vi har iaf. läst dina recensioner av sportevenemangen, dessutom har vi ju läst på "Cybern" en hel del Faan att inte handbollen räckte ända fram.

Allt är iaf. bra med oss, solar, badar o dricker/äter gott.

Snart är det hemgång och allt blir som vanligt igen.

Hare från ett varmt Spanien

Anonym sa...

Jo du gamla svärmodern, idag har Nea varit i sitt essä. Jag kunde inte räkna alla mål hon gjorde. Ena matchen vann de med 12-1 och andra tror jag det blev 9-2. Helt klart leder de ligan, inte förlorat en match. Och de har två matcher kvar nästa söndag. De har vunnit ligan också. De är så väldigt bra. Nu tittar vi på os avslutning. Jätte fint med ett silver med guldkant. Ha det gott. Kram Ann