torsdag 2 augusti 2012

En bild säger så mycket

Dessa vackra bilder fick jag i dag från ett barnbarn,de kom med ett mail.Jag blev jätteglad,den översta bilden är kvällsbild.Den vackra bilden under är från i dag kl 05.00,soluppgången som gjorde att säden på åkern var " guldgul ".Då tänkte min lilla gumma på sin mormor,tack kära Du för det.Och jag tyckte de passade bra som final på Ernsts program i kväll.Jag undrar hur han skulle ha uttryckt sig över dessa. Jag var också uppe här om morgonen för att fotografera den underbara morgonen med sitt ljus,men tyvärr det blev inget att visa.Dessa bilder har hon tagit från ett av sina.fönster i deras hus.Jaa Ni det börjar bli snyggt uppe vid Storforsen i Värmland, men vad det skall kosta. Men det kan ju jag skippa att tänka på, jag skall ju inte betala,och inte bryr jag mig om det heller.Kära Ni vad det går dåligt med simningen,tyvärr. Ryskan var ju otröstlig när det gällde gymnastiken, ja ibland är det mycket tårar.Men  " Vi " fick
ju ett silver i Lerduve-skyttet,jättebra man får vara glad för det lilla.
I morgon tror jag på Lassie kom ju två i dag på försöket,jag kallar det för rodd,men det heter det inte längre. Men hoppas det går lika bra i morgon.Sen önskar jag av hela mitt hjärta att Tessan har ork och kraft, för en fin avslutning för henne med.Nu slutar jag för i kväll
så har vi lite att tala om i morgon med. Tack ERNST för i kväll.

2 kommentarer:

  1. Jag håller också tummarna för "Tessan" och hoppas bara att hon verkligen är i sån form att hon klarar sig utan framtida men.....titta också på Ernst och ikväll var det bra tycker jag med//M

    SvaraRadera
  2. Visst var det kul för H.Dahlby men synd för alla duvor snacka om djurplågeri men så är det. Tur att man inte föddes till lerduva.Ja vi får hoppas att Tessan kör ända in i kaklet det är hon värd. Ha det / Sonen

    SvaraRadera