tisdag 21 augusti 2012

Det är synd om människorna sa Strindberg

Der är inte utan att jag tycker det med,kära nån man tror inte det är sant.Visst var det kul att se början av Playa Del Sol , men visst tycker man väl synd åt dem vad är det De söker. Ja kanske lite medkänsla och kärlek,för det kan väl inte bara vara för att dansa hela tiden ? Ja jag skall ju inte alls tala i detta som aldrig varit ute i dansen.Går De över huvud taget utanför detta danspalats,jo jag skall följa fortsättningen. De kanske bliver så gammeltanten sticker i väg ett tag, nej kära Ni jag bara skojar.
Så var det fortsättningen på TV 3 kvällen , Herre min je att De orkar.Men jag vet att jag kommer att se denna fortsättning med. Tänk va botox det har gått åt till dessa nunor.Hur skall dessa kvinnor se ut i 60 årsåldern,man bara undrar. Vad pengar de strör !!Margareta Svensson med sin 81 åriga boy frend, hoppas gubbens DNA stämmer överens. Isabella Adrian som snart ser ut som Kalle Anka efter all botox.Gunilla Persson med sin dotter ,Gunilla som tror hon kan allt bäst själv. Men Maria vad jag blev besviken på
bilköpet,att Mindy och Du måste överglänsa varandra.Vad är det för vänskap kan man undra. Det är mycket som gamla käringar som jag måste kolla upp,sen måste vi diskutera på nästa syföreningsmöte om detta.Det bästa är ju att ingen av de inblandade
ser något av vad jag skriver,men det är skönt av regera av sig.
godnatt kära vänner vi ses och hörs snart.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Såg Playa del sol på Play efter jag sett Robinsson. Såg en massa nunor som man sett på gatorna runt Playa del sol när vi är på Canaria. Botoxdamerna får jag se på play i morgon. Nu ska jag gå och knyta mig.
Kram

Majberggrens's Värld sa...

Hej så här på kvällskvisten. Ser att du såg samma program som jag. Även jag har bloggat om dem. Som jag skrev får man ju inte, iallafall inte när det gäller "fruarna" glömma att detta är en såpa och ska nog vara provocerande för att vi ska ha synpunkter på karaktärerna.