lördag 11 augusti 2012

Åter en underbar dag på Olympiaden

Nu är det bevisat jag är nörd på denna idrott,vojne,vojne hur skall detta sluta.Det är ju bara morgondagen kvar vad gör jag sedan? Nej jag skojar det ordnar sig.Men nog var det spännande fotbollen
emellan Brasilien och Mexico.Alla trodde ju på Brasilien och visst de har ju alltid vunnit,men nu var det Mexicos tur.Oj,Oj, jag ville så gärna sonen SMSade och sa tag det lugnt morsan det klarar sig och det gjorde ju det. Ja så var det Emmas tur med höjdhoppet det kändes inte heller bra från början.Konstigt att man känner så,det här går inte i kväll, det är klart man håller på Sverige.Men jag tyckte hon Chicherova hoppade över så lätt,det såg så enkelt ut för henne.Vad man angagerar sig i sådana här program,ja i morgon är det handbollen.ja silver får vi ju i alla fall.Får vi säger svinskiten som bara sitter i soffan och skriker.Bilden till sist är på en granne till min man på Äldrecentret, han satt vid de stora trädgårds-.Hortensiorna en dag när jag gick hem där ifrån. Jag frågade om jag fick ta en bild på honom,det får Du så gärna sa han.I dag tog jag med ett par kort till honom han blev så glad. Han ville betala men så billigt som det är att fixa det på datan bjöd jag på det.Jag sitter i
nattsärken och skriver detta,tur att Ni inte ser mig. Nu säger jag godnatt till Er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är säkert jättegullig i nattsärk.
Ja i morgon smäller det, men jag som inte ens gillar handboll Det skiter jag i jag ska köra som attan från Åsele och se matchen. Nea ska ju spela två matcher i morgon och hon är nog taggad för hon har ju inte spelat på ett tag. Hennes alg spelade ju förra söndagen och de vann bägge matcherna, med färre spelare!! De leder ligan stort. Så i morgon hejar jag på ungen min. Kram till dig i natten. Ann

Anonym sa...

Ja nu börjar vardagslunken göra sig påmind . OS närmar sig slutet , semestern likaså hur skall det här gå. Men det har ju gått förut så det går väl denna gång med .... men det känns tungt.Söndagen kommer att gå ut på att klippa Häcken och hålla tummarna för handbollslandslaget i GULD-matchen . Ha det gott / Sonen

Black Iris sa...

Nej någon sportfantast är jag inte men vissa saker kan vara riktigt spännande..det håller jag med om..

Kram Maidi

Gunillasljusglimtar sa...

Tycker sådär om sporten men kul att se vissa saker...Söt farbror där du...Kram Gunilla