lördag 4 augusti 2012

Allt är bara nästan i år, eller kan nog bli????

Ja nu får vi ta till olympiadens maskotar för att få lite hjälp.
Vi är ofta fyran,det är inget illa i det.Men innan tävlingarna startar
så är det som vanligt,vi kan nog ta guld.Om Tessan mår skapligt så
kan vi nog ta någon valör kanske av medaljerna.Så ramlade det in 4 st silver i alla fall,det var väl bra.Nej då Norden kanske skulle ha guld,men efter protest så var det silver i alla fall.Nu vet inte jag hur det går för Thorneus med längdhoppet,jag önskar så mycket att han skall få något,kanske ? Jag orkade inte mer i kväll.Jag såg fotbollsmatchen emellan Brasilien och Honduras den var bra,Treaton förstås men sen får det vara bra.Jag har ju Aftonbladet som första sida på datorn. När jag satte på den i dag när sone min hade åkt hem bliver man ju förskräckt.
Svensk yngling misstänkt för knivmord i Thailand, Gasexplosion i
fastighet i Tyresö,2 skadade,oroligt med högersinnade  grupper på
Norra Bantorget,polisman skadad i ansiktet av knallskott.Till slut
45.000 i Pride-tåget och lika många såg nog på den karnevalen.Allt detta en vanlig
lördag bara i Stockholm.Hoppas det är något roligare att skriva om i morgon. Det hoppas vi verkligen

1 kommentar:

Majberggrens's Värld sa...

Här har det varit os och alldeles för mycket....men det är ju så spännande!
Håller med dig om Aftonbladets nätsida, där blir man deppad! Bara olyckor och skandaler mm. Roligare då att läsa lite positiva bloggar med blommor-inredning mm. Godnatt! //M